فرمانده لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس

استکبارجهانی قصدبراندازی این کشور را دارد/شجاعت و تقوای شهدا موجب تسلیم دشمنان

بصیر، سردار مرتضی قربانی فرمانده لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در بیست و نهمین یادواره شهدای روستای ازباران فریدونکنار اظهار کرد: ملت ایران کشوری است که بیش از ده هزار سال قدمت دارد و بیش از ۴۰۰ جنگ در ایران رخ داده است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی اسلام در این کشور رواج پیدا می‌کند انسان های بزرگی تربیت می‌شوند که در تمامی موانع پیروز می‌شوند.
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ثمره اسلام است گفت: این امام و شهدا بودند که موجب تشکیل حکومت اسلامی و پیشرفت کشور شدند.
قربانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استکبار جهانی با روش های مختلفی قصد براندازی این کشور را داشتند که با حضور مردانی چون چمران و باکری نتوانستند این کار را انجام دهند.
وی با اشاره به برنامه های کشور آمربکا برای آسیب زدن به ایران گفت: لارم است که ملت ایران با هوشیاری کامل جلوی اقدامات کشورهای استکباری را بگیرند.
این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به تلاش رزمندگان مازندرانی خاطرنشان کرد: این رزمندگان با غیرتی مثال‌زدنی در دفاع مقدس حضور داشتند.
قربانی با بیان اینکه هم‌اکنون جبهه ما به بیرون از مرزها کشیده شده است افزود: مدافعان حرم مردانی بزرگ هستند و ما باید قدردان دلاوری‌های آنان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: شجاعت، تقوا و حماسه سازی از ملاک‌هایی بود که شهدا داشتند و این موجب تسلیم دشمنان شد.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند تصریح کرد: وظیفه سنگینی بر دوش ملت ایران و مخصوصا جوانان برای حراست از کشور ایران است.
قربانی با اشاره به فرهنگ فساد کشورهای غربی گفت: بی بندوباری و ترویج اباحه‌گری از فرهنگ آمریکا و کشورهای غربی است.
وی خاطرنشان کرد: ولایت ففیه، شهدا و روحانیون از برکات نظام جمهوری اسلامی هستند و با توجه به اینکه قدرت خدا و ائمه معصومین بر بالای سر این کشور است دشمنان باید تسلیم این کشور شوند.
فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان با اشاره به آسیب‌های پیش روی جوانان گفت:  ۱۲ میلیون مجرد در کشور وجود دارد که همین امر موجب تهدید این کشور است و البته ابرارهای مختلفی برای آسیب زدن به این جوانان وجود دارد که لازم است خانواده‌ها هوشیار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا