سه اولویت ترامپ برای ریاست جمهوری

بصیرنیوز،دونالد ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران بعد از دیدار با میچ مک کانل، رهبر جمهوریخواه اکثریت سنای آمریکا در دفتر او در محل کنگره گفت: ما به دنبال آن هستیم که به بررسی قدرتمند مساله مهاجرت بپردازیم. ما می‌خواهیم به مرزها بپردازیم و همچنین قصد داریم به شکلی جامع و قدرتمند مساله بهداشت و درمان را بررسی کنیم و همچنین به مساله ایجاد اشتغال و اشتغالزایی فراگیر خواهیم پرداخت.

به این ترتیب به نظر می‌رسد او مسائل داخلی یعنی مهاجرت، بهداشت و درمان و اشتغال‌زایی را اولویت خود قرار داده است.
با وجود آنکه ترامپ مساله مهاجرت و مرزها را به عنوان اولویت خود اعلام کرد اما اشاره مستقیمی به وعده مناقشه‌برانگیزش برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک نکرد.
وی خاطرنشان کرد: ما اولویت‌های فراوانی خواهیم داشت و قرار است برنامه‌های واقعا بزرگی را مدنظر قرار دهیم. اطمینان می‌دهم که مردم آمریکا بسیار راضی و خوشحال خواهند شد.
ترامپ از پاسخ به این سوال که آیا از کنگره خواهد خواست تا ورود مسلمانان به آمریکا را ممنوع کند، طفره رفته و تنها جواب داد از همه شما متشکرم.
دیدار ترامپ با مک کانل یک ساعت به طول انجامید و بعد از آن او در مراسم شامی با حضور مایک پنس، معاون خود و منالیا ترامپ بانوی اول آمریکا به همراه پل راین، رییس مجلس نمایندگان آمریکا حضور پیدا کرد.
راین در حالی که ترامپ را در کنار خود داشت، به او تبریک گفته و پیروزی او را یکی از تاثیرگذارترین پیروزهایی که تاکنون آمریکا شاهد بوده، دانست.
وی اظهار کرد: ما قصد داریم این پیروزی را تبدیل به پیشرفت برای آمریکا کنیم و قصد داریم درباره اینکه چطور آمریکا را دوباره بزرگ کرده و کشور را متحول سازیم صحبت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا