رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار خبر داد

افتتاح پروژه کلینیک ویژه تا ۲ ماه دیگر در فریدونکنار

بصیر، سیدمصطفی‌ قاسم‌زاده رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با بیان اینکه واحد LDR یا بلوک زایمان پس از تأمین بودجه از سازمان علوم پزشکی مازندران در حدود سه ماه پیش به بهره‌برداری اولیه رسید، گفت: افتتاحیه چهار  واحد  LDR مستقل با فضای هزار که همه آن نوسازی شده جز بهترین بخش بلوک زایمانی است این بخش با تلاش بخش درمانی به ثمر رسید و در این بخش تعداد زایمان‌ها افزایش پیدا کرد تا رضایت‌مندی مردم بهبود پیدا کند و امیدواریم مردم نیز از این مکان بهره‌مند شوند.
وی افزود: پروژه کلینیک ویژه در حدود ۲ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده و این پروژه تا حدود دوماه دیگر افتتاح می‌شود.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار مهم‌ترین معضلات بیمارستان را جانمایی نامناسب فعلی اورژانس دانست و تصریح کرد: می‌توان با افتتاح این کلینیک ویژه، درمانگاه و یا اورژانس فعلی را به کلینیک ویژه منتقل کرد و مکان اورژانس فعلی را به خیابان اصلی انتقال داد تا برای مردم قابل دسترسی باشد.
قاسم‌زاده یادآور شد: پروژه دیگری هم در زمینه اعصاب و روان که مربوط به کلینیک اعصاب و در فضای ۶۰۰ متری، که اقدامات اداری آن انجام شد و در مدت کوتاه اجرایی می‌شود.
وی، گفت: تعداد تخت‌های مصوب که ۲۲۰ بود اما در حال حاضر ۱۳۸ تخت فعال وجود دارد که امیدواریم ۲۰ تخت دیگر به آن اضافه کنیم تا به یک بیمارستان ۱۶۰ تختخواب تبدیل شویم.
قاسم‌زاده تصریح کرد: برای این طرح‌ها نیاز به کمک‌های مالی بیشتر است و اگر این حمایت‌های مالی انجام شود این پروژه‌ها یا سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا