پیام پدر شهید مدافع حرم فریدونکناری به زائران اربعین حسيني:

شهدا آغوش بازکرده و به استقبال زائران می آیند/دعا کنید که ما از غافله عقب نمانیم

بصیر، پدر دومین شهید مدافع حرم شهرستان فریدونکنار علی عابدینی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم عاشقان امام حسین(ع) پیامی را صادر کرده است.

متن پیام به شرح ذیل است:

خدمت همه زائران حسینی سلام عرض می‌کنم، نمی‌دانیم که در شبهای قدر و درطول ایام محرم همراه با عزاداران حسینی(ع)، آن‌گاه که سینه یا زنجیر می‌زدید و از عمق دل برای باشکوه‌تر شدن مراسم، ندای یا حسین(ع) سر داده، اشک می‌ریختید و فطرس ملک بال‌های خود را می‌گشود و طَبق طَبق نور را با همه دلواپسی به خدمت مولا می‌بُرد، چه کسی گمان می‌کرد که آن حضور در عزاداری در بین مقربان درگاه و ناله‌های عاشقانه، گذرنامه امضا شده‌ای شود جهت برپایی بزرگترین اجتماع دنیا.

با این همه تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه، برادر و خواهر زائر؛
آن‌گاه که به راحتی از مرز عبور کردید چشم دل را باز کنید، خواهید دید که شهدا درآن طرف مرز آغوش باز کرده و در دو ستون همچون مروارید در امنیت کامل که انگار روی بال‌های فرشتگان حرکت می‌کنید به استقبال شما آمده‌اند.
همراه شما این روزها کاروانی از شام بلا درحرکت است و قافله سالار آن خواهر قد خمیده‌ای است که همه آرزوی آن دیدار دلداه اوست و غمی بزرگ به همراه دارد.
خداکند خواهری امانتدار برادری چون حسین(ع) نباشد چراکه هرقدم به‌ شوق دیدار به جلو برمی‌دارد دلش بی‌تاب می‌شود، آه وحسرت می‌کشد و با خود نجوا دارد “گلی گم کرده‌ام می‌جویم او را…”همچون مادران شهیدی که گل پرپر شده‌اش در آن سوی مرزها است.

دعا کنید که ما از غافله عقب نمانیم و بدانید که شما تنها نیستید که رهسپار کربلا هستید بلکه هزاران چشم و دل باشما هم‌راهند و اشک ریزان حسرت شما را می‌خورند.
هر قدمی که برمی‌دارید وسبک بال راه می‌روید بدانید که بال‌های ملائک گسترده شده است و این را مدیون قطره قطره خون دل و خون پاک شهدایی است که بعد از ۳۰سال به ثمر نشسته است.

در دعاهایتان گوشه چشمی به ما جامانده‌ها داشته باشید، دل خوش به این هستیم اگر جا مانده اربعین حسینیم تازه با دختر سه ساله‌اش همدرد شدیم.

دعایمان این بود که خدایا ما را جزء ۳۱۳ یار امام زمان‌مان قرار ده! اما صد افسوس جزء ٣٠ میلیون زائر اربعین حسین(ع) هم محسوب نشدیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

یوسف عابدینی(پدر شهید مدافع حرم شهرستان فریدونکنار علی عابدینی)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا