بیش از ۳۰۰خبرنگار برای اعزام به سوریه و ادامه راه شهید خزایی اعلام آمادگی کردند

بصیرنیوز،در ابتدای این بیانیه آمده است: «آنچه امروز در منطقه پر آتش و خون غرب آسیا می‌گذرد بیش و پیش از آنکه محصول توپ و تانک باشد، نتیجه شعبده بازی و سحر رسانه‌ای غرب به عنوان اصلی‌ترین حامیان تروریسم است. همان رسانه‌هایی که صاحبانشان از سویی تروریست‌ها را مسلح می‌کنند و به جان شیعه و سنی و مسیحی و …از هر قوم و منطقه‌ای می‌اندازند اما همزمان آنان را شورشی می‌خوانند نه تروریست تا به زعم خود، برقبای کثیف بی‌طرفی شان غباری ننشیند!»

این بیانیه در ادامه افزوده است: «در چنین میدان نبردی، اجر آنانی که از پشت میزهای روزمرگی تحریریه‌ها و مقابل دوربین‌های بی‌رمق استودیوها خود را نجات داده و وارد این میدان نبرد نابرابر می‌شوند دوچندان است. این روزها جامعه رسانه‌ای کشور داغدار و البته مفتخر به پرکشیدن یکی دیگر از عاشقان این راه خطیر و نورانی است. شهید محسن خزائی که با نثار خون خود نشان داد به آنچه می‌گوید و گزارش می‌کند چنان ایمانی راسخ دارد که از بذل جان خویش نیز دریغ و پروایی ندارد.»

در پایان این بیانیه آمده است: «ما روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این راوی صادق، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب و اعلام تبعیت از مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای اعزام به سوریه برای به تصویر کشیدن مجاهدت‌ها و رشادت‌های جبهه مقاومت و مدافعان حریم انسانیت و اسلام اعلام می‌کنیم.»

همچنین بیش از ۶۰ خبرنگار صدا و سیما با شرکت در «پویش در راه شهید» و انتشار ویدئوهای کوتاه آمادگی خود را برای اعزام به سوریه و ادامه راه شهید محسن خزایی اعلام کردند.

شهید خزائی خبرنگار صدا و سیما بود که اوایل هفته جاری در حین انجام مأموریت رسانه‌ای در حلب سوریه براثر اصابت ترکش خمپاره تروریست‌ها به فیض شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا