آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار سردار نقدی:

کشورهای اسلامی و غیراسلامی هم نیاز به بسیج را احساس می‌کنند/ بسیج، رشد جهشی چشمگیری داشته/با وجود بسیج،دشمن به جایی نمی‌رسد

بصیر، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار نقدی اظهار کرد: از توضیحات سردار نقدی در خصوص فعالیت‌های بسیج بسیار خرسند شدم و احساس کردم بسیج رشد جهشی چشمگیری پیدا کرده است و به سوی آفاق بلندی پرواز می‌کند.

وی اقدامات بسیج در جامعه را ضروری خواند و تاکید کرد: امروز حتی کشورهای اسلامی و غیراسلامی هم نیاز به بسیج را احساس می‌کنند.

این مرجع تقلید به دلایل موفقیت بسیج اشاره کرد و ادامه داد: انگیزه بسیج یک انگیزه الهی است و یک انگیزه فوق العاده قوی که باید مسؤولان از این انگیزه معنوی استفاده بیشتری ببرند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: حضور جوانان به عنوان قاطبه بسیج و محدود نبودن بسیج به قشر خاصی از جمله دلایل دیگری است که سبب شده تمام جامعه را در بر گرفته و موجب پیشرفت کار بسیج شده است.

وی با اشاره به گزارش رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز بسیج تنها نظامی نبوده و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و … فعال است که همین امر موجب افتخار بسیج شده است.

این مرجع تقلید به اقدامات دشمن اشاره کرد و گفت: امروز بسیج موجب شکست دشمن شده و یقینا دشمنان با وجود بسیج به جایی نخواهند رسید چرا که بسیجیان کارهای دشمن را در صحنه‌های گوناگون خنثی می‌کنند.

وی بسیج را مجموعه پر ارزش خوانده و با تاکید بر تسخیر تمام فضاهای جامعه توسط بسیجیان اظهار کرد: موفقیت‌های بسیج را به تمام بسیجیان عزیز تبریک گفته و مسئولان بسیج را به اطلاع رسانی کافی به افکار عمومی توصیه می‌کنم تا مردم قدر بسیج را بیش از پیش بدانند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان عنوان کرد: یکی از اقدامات خوب بسیج این است که نیروهای خودش را تربیت کرده و این(حلقه‌های صالحین) خیلی خوب است که محیط بسیج خود تربیت‌گر افراد بسیجی است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا