افتخاری دیگر برای فریدونکنار؛

مدال برنز کاراته جهان به دانش‌آموز فریدونکناری رسید

بصیر، سید عظیم اسماعیل‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: دانش‌آموز فریدونکناری رتبه سوم جهان را در نخستین دوره رقابت‌های آزاد جهانی  کاراته  به‌دست آورد.

وی گفت: مریم همایونی دانش آموز پابه هفتم مدرسه شهدای  روستای ازباران با شرکت در نخستین دوره مسابقات  آزاد جهانی کاراته سبک شوتوکان که در شهر باتومی کشور گرجستان برگزار شد توانست با غلبه بر حریفان، به مدال برنز این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: این مسابقات از ۲۰ لغایت ۲۲ آبان در شهر باتومی کشور گرجستان برگزار شد.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: مریم همایونی که در پایه‌ی هفتم تحصیل می‌کند از دو سال پیش تاکنون کاراته کار می‌کند و عناوین قهرمانی استان و کشور را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به اینکه دختر نوجوان فریدونکناری در مسابقات جهانی گرجستان توانست با غلبه بر نمایندگان روسیه به مرحله پایانی برسد تصریح کرد: همایونی در این دوره از مسابقات که با حضور ۷۲۰ کاراته‌کا از ۱۷ کشور جهان برگزار شد، در وزن ۵۴ کیلوگرم کومیته انفرادی شرکت کرد.

گفتنی است مریم همایونی در زمان بازگشت به دیار خود پیش از حضور در منزل پدری راهی مزار شهدای روستای ازباران شد و مدال و افتخارات خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا