عکس/ نخبگان کسب و کار چینی قبل از ۴۰ سالگی!

بصير،اقتصاد کشور چین بواسطه گزارش های مثبت و شاخص رشد تثبیت شده، همواره مورد توجه قرار دارد. این روزها عبارت”ساخت چین” را در هر کالایی می توان مشاهده کرد. به عبارت دیگر هر چیزی را که خریداری می کنیم در مرحله اول انتظار داریم آن کالا در کشور چین تولید شده باشد حال چه با کیفیت باشد و چه از انواع بنجل و ناامیدکننده!

به هر ترتیب باید پذیرفت چین، کشوری مهم در معادلات اقتصادی جهان است و تمامی اخبار آن در حوزه اقتصاد دارای بازتاب های بین المللی هستند. مدتی قبل مجله اقتصادی فورچون که سابقه ای طولانی در انتشار رده بندی سالانه ثروتمندان و کمپانی های مختلف در سطح جهانی دارد، اقدام به انتشار گزارشی جالب در رابطه با نخبگان کسب و کار زیر ۴۰ سال در کشور چین کرد. در ادامه این مطلب با ۱۰ فرد برتر لیست مذکور آشنا خواهیم شد.

گفتنی است مقوله کسب و کار یکی از مهمترین مباحث دنیای اقتصاد را به خود اختصاص داده است. آموزه های حوزه اقتصاد شرایطی را فراهم می کنند تا خلاقیت ها با احتمال بیشتری به موفقیت تبدیل شوند و این اصلی بسیار حیاتی در کسب و کار محسوب می شود.

  1. تانگ یان

سن: ۳۵ سال

موسس و مدیرعامل گروه نرم افزای مومو محسوب می شود. مومو یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در کشور چین به شمار می رود و از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. روزانه حدود ۵۰۰ میلیون پیام در مومو جابجا می شود.

  1. یو دوند

سن: ۳۳ سال

مدیر آژانس آنلاین مسافرتی تونیو در کشور چین است. سابقه آغاز فعایت دوند به سال ۲۰۰۶ باز می گردد و هم اکنون ارائه دهنده انواع سرویس های مسافرتی به شمار می رود. خدمات تونیو ۷۰ کشور جهان را شامل می شود.

  1. وانگ ژینگ

سن: ۳۵ سال

رئیس گروه می توآن در کشور چین است. این وب سایت متخصص مشتری یابی برای انواع خرده فروشان و کالاهای مصرفی محسوب می شود.

  1. لی مینگ یوآن

سن: ۳۰ سال

نایب رئیس موتور جستجوی اینترنتی بایدو در شاخه تلفن همراه آن است.

  1. چن او

سن: ۳۱ سال

مالک سایت Jumei.com خرده فروش آنلاین لوازم آرایش است. ارزش وب سایت او آنچنان زیاد است که سهام آن را در بازار بورس نیویورک عرضه کرده است.

  1. فو چنگ

سن: ۳۶ سال

مدیرعامل مجموعه چیتا موبایل است که در حوزه تولید نرم افزاهای امنتیتی فعالیت دارد. سهام چیتا در بازار بورس نیویورک عرضه شده است.

  1. یانگ یی فو، لی ژین و ژانگ شیشی

سن: حدود ۳۰ سال

موسسان گروه رن رن یو ژین بوده و ارائه دهنده خدمات مالی در فضای مجازی هستند.

  1. یائو جینبو

سن: ۳۷ سال

میرعامل وب سایت  ۵۸٫com است. در نیمه نخست سال ۲۰۱۴ این وب سایت از درآمد خالص ۱۳٫۵ میلیون دلاری خود خبر داده بود.

  1. وانگ ژیائوچوآن

سن: ۳۶ سال

مدیرعامل پورتال سونگو که فعالیت چشمگیری در موتورهای جستوجی چینی ، برنامک های تلفن همراه و دنیای وب دارد.

  1. لیو کیانگ دونگ

سن: ۳۸ سال

موسس و مدیرعامل JD.com است که یکی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین چین محسوب می شود. سهام این گروه اقتصادی در بازار بورس نزدک آمریکا عرضه شده است./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا