در رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان آسیا؛

وزنه‌بردار فریدونکناری قهرمان آسیا شد

بصیر، محمد موئدی نماینده فریدونکناری و شایسته تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در پایان رقابت دسته ۸۵ کیلوگرم مسابقات آسیایی نوجوانان موفق شد با اقتدار قهرمان این وزن شده و با کسب یک نشان نقره یکضرب و دو طلای دوضرب و مجموع قهرمان ۸۵ کیلویی وزنه برداری قاره آسیا شود.
رقابت دسته ۸۵ کیلوگرم با حضور ۵ وزنه بردارنوجوان از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه، عربستان و نماینده شایسته کشورمان محمد موئدی در سالن آرنای شهر توکیو میزبان برگزاری هجدهمین دوره مسابقات نوجوانان و سی‌امین دوره مسابقات جوانان برگزار شد.
آغاز حرکت یک‌ضرب برای نماینده کشورمان محمد موئدی ابتدا با انتخاب وزنه ۱۲۲کیلوگرم برای این وزنه بردار فریدونکناری بود.
موئدی در نخستین حرکت خود با مهار این وزنه جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد تا نگاهش به دو حرکت باقی مانده‌اش باشد.
ملی پوش نوجوان کشورمان اگرچه در دومین حرکت خود نتوانست از پس وزنه ۱۲۷ کیلویی برآید، اما در نهایت با بالابردن وزنه ۱۲۸ کیلوگرمی در حرکت سوم و پایانی خود شانسش را برای کسب مدال نقره حرکت یک‌ضرب مسجل کند.
شروع حرکت دوضرب برای مویدی وزنه بردار توانمند مازنی زبان کشورمان با مهار وزنه ۱۵۰ کیلوگرم، بی تردید شروعی ایده‌آل برای کسب نشان های طلای دوضرب و مجموع آسیا بود.
موئدی در دو حرکت بعدی خود (دوم و سوم) با مهار وزنه‌های بسیار خوبی که کادرفنی برای این وزنه برداردرنظر گرفته بودند با ثبت وزنه های (۱۵۶) و (۱۶۰) کیلوگرم رقیب کره‌ای خود را کنار زد و در نهایت صاحب ۲ نشان طلای دوضرب و مجموع آسیا در دسته ۸۵ کیلوگرم شد.
در پایان رقابت‌های این وزن، محمدموئدی ملی پوش شایسته کشورمان در دسته ۸۵ کیلو گرم موفق شد با ثبت مجموع ۲۸۸ کیلوگرم صاحب نشان طلای حرکت مجموع شود، سانگوئن جیون وزنه بردار کره جنوبی با مجموع ۲۸۳ کیلوگرم صاحب عنوان نایب قهرمانی آسیا و نشان نقره این وزن شد و تینگ وی هو وزنه‌بردار نوجوان چین تایپه نیز در نهایت با ثبت مجموع ۲۷۰ کیلوگرم صاحب نشان برنز آسیا و سکوی سومی مسابقات دست یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا