داد استقلالی‌ها هم مثل کی‌روش در آمد

بصیرنیوز،به نظر می‌رسد موج خواسته های کی‌روش برای داشتن امکانات حرفه‌ای، حالا به باشگاههای ایران هم رسیده است.

کی روش می گوید فوتبال ایران برای پیشرفت، در اولین گام، نیاز به زمین حرفه ای دارد. در حال حاضر اغلب زمین های فوتبال ایران خراب است و به همین دلیل سالیانه تعداد مصدومیت ها افزایش پیدا می کند. با گذشت هر سال هم وضعیت زمین ها خراب تر می شود چراکه چمن ها فرسوده می شوند و زمین ها سف تر. علیرضا منصوریان اولین مربی لیگ برتر بود که به شدت به این موضوع اعتراض کرد. استقلال زمین درست و حسابی در اختیار ندارد و این مسئله برای تیم منصوریان مشکل ساز شده است. کادر پزشکی استقلال معتقد است مصدومیت های اخیر به دلیل زمین خراب تمرینی استقلال است.
چمن کمپ مرحم حجازی وضعیت خرابی دارد و زمین آزادی هم هفته ای سه جلسه در اختیار استقلال قرار می گیرد. کاوه رضایی پس از مصدومیت اخیر خود به کادر فنی و پزشکی گفت تنها خرابی زمین علتش بوده است. به همین دلیل منصوریان به دنبال حل این مشکل است و امیدوار است باشگاهی که دو بار قهرمان آسیا شده، حداقل یک زمین تمرینی خوب داشته باشد.

بی شک اگر این باشگاه بتواند زمین چمن خود را درست کند، به نفع آینده این باشگاه هم خواهد بود. در تمرین روز پنجشنبه آبی ها هم خرابی زمین نزدیک بود باعث مصدومیت محسن کریمی و فرشید اسماعیلی شود. منصوریان به این دو بازیکن گفت که باید بیشتر مراقب باشند و با وجود خرابی زمین، مبادا مصدوم شوند. سرمربی استقلال حتی در این باره گفته است: «روی آسفالت که نمی توانیم تمرین کنیم. نیاز به یک زمین چمن داریم و امیدوارم این مشکل به شکلی حل شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا