نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس تاکید کرد

لزوم افزایش آگاهی علمی و ایجاد کارآفرینی از سوی بسیجیان

بصیر، ولی‌الله نانواکناری در دیدار با بسیجیان و فرمانده‌های حوزه و پایگاه‌های بسیج محمدرسول‌الله(ص) فریدونکنار، اظهار کرد: بسیجیان باید روحیه ایمان و تقوا داشته باشند و این روحیه را در خود تقویت کنند.
وی تصریح کرد: در این دوران همانند دفاع مقدس بسیجیان باید جانفشانی کنند چرا که به فرموده حضرت امام، مردم این دوره از زمان صدر اسلام بالاتر هستند.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه یک بسیجی باید علم خود را تقویت کرده و آگاه به مسائل روز باشد، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید مطالعه را در دستور کار خود قرار دهند و به علاوه بر کتب درسی، به مطالعه غیر درسی نیز بپردازد.
نانواکناری با بیان اینکه اگر مطالعه در هر زمینه‌ای افزایش یابد، بدون شک موفقیت در آن موضوع به دست می‌آید، اظهار کرد: یکی از وظایف بسیجیان تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی تصریح کرد: اگر بسیجی از لحاظ مالی با مشکل روبه‌رو باشد نمی‌تواند به درستی خدمت کند، هر چند در بسیج امکانات پس از کار معنا پیدا می‌کند.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیجی باید کارآفرین باشد و در این زمینه نباید کوتاهی کند.
در ابتدای این دیدار مصطفی آزادی‌کناری فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد‌رسول‌الله(ص) شهرستان فریدونکنار با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج به تشریح برنامه‌های اجرایی این هفته توسط حوزه و پایگاه‌ها پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا