صحبت‌های جالب رونالدو درباره توپ طلا و آینده‌اش

بصیرنیوز،مهاجم رئال‌مادرید که خود را شایسته توپ طلا در سال ۲۰۱۶ می داند، ممکن است در آینده به عنوان مربی در جهان فوتبال حضور داشته باشد.

به گزارش آس کریستیانو رونالدو که در لیسبون به سر می‌برد و فردا در لیگ قهرمانان برابر اسپورتینگ لیسبون قرار خواهد گرفت در مصاحبه‌ای با شبکه TF1 فرانسه درباره توپ طلا سرمربی رئال مادرید و آینده‌اش صحبت کرد. مهاجم رئال مادرید که در بازی شنبه در داربی مادرید برابر اتلتیکو درخشید و هت تریک کرد، گفت: برای کسب توپ طلا همه کار کردم.
لیگ قهرمانان را فتح کردم در یورو با کشورم قهرمان شدم.برای من این سال باورنکردنی بود و بهترین فصل دوران ورزشی‌ام را سپری کردم. اما رای دادن به من بستگی ندارد. با این حال اگر از من بپرسید دوست دارید توپ طلا را ببرید به شما پاسخ می‌دهم بلی، دوست دارم. نمی‌توانم به شما دروغ بگویم. مطمئن هستم توپ طلا را خواهم برد چون بهترین فصلم را گذارندم.

رونالدو در ادامه به تمجید از زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی‌اش پرداخت و اظهار کرد: رابطه فوق العاده‌ای با زیدان دارم. هنگامی که بازیکن بود طرفدارش بودم و اکنون که سرمربی است بیشتر طرفدارش هستم. او انسان خیلی خوبی است و  به یادگیری‌اش در زمینه مربیگری ادامه خواهد داد.

مهاجم پرتغالی در پایان در مورد آینده‌اش صحبت کرد و گفت: اکنون به عنوان بازیکن رئال مادرید بازی می‌کنم و تا پایان قراردادم در این تیم خواهم ماند. پس از سال ۲۰۲۱ باید دید چه شرایطی خواهم داشت. مربیگری خواهم کرد یا کار دیگری انجام خواهم داد. اکنون نگران این موضوع نیستم. این موضوع مربوط به آینده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا