سوالات ملی نمایندگان از ۷ وزیر

بصیرنیوز، غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس  در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ آذر) نهاد قانونگذاری ، موارد اعلام وصولی امروز صحن علنی را به شرح زیر قرائت کرد:

سوال ملی علی ادیانی نماینده قائمشهر از وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص عدم مدیریت و نظارت لازم نسبت به پرداخت و دریافت حقوق و مزایای غیرمتعارف در بانک ها و شرکت های بیمه دولتی، انصراف دادند که اعلام وصول می شود.

سوال ملی محمد دهقان نماینده چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی از وزیر دادگستری در خصوص اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از ورود هزاران میلیارد تومان کالای قاچاق به کشور اعلام وصول می گردد.

سوال ملی عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت انتصاب رئیس هیات مدیره تامین اجتماعی علیرغم گزارشات نهادهای نظارتی و اطلاع از فساد مالی نامبرده چیست.

سوال ملی نصرالله پژمان فر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از وزیر دادگستری در خصوص عدم ابلاغ آئین نامه قانون شورای حل اختلاف علیرغم گذشت بیش از ۶ ماه از اجرایی شدن این قانون اعلام وصول می شود.

سوال ملی آقایان محمد مهدی زاهدی و نصرالله پژمان فر نمایندگان کرمان، راور، مشهد وکلات از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اجرای برنامه های خلاف شرع و چاپ نشریات موهون در دانشگاه اعلام وصول می شود.

سوال ملی ۱۲ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در خصوص تاثیر الگوی جدید قراردادهای نفتی در تضعیف استقلال کشور اعلام وصول می شود.

سوال ملی شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر از وزیر نفت در خصوص علت عدم اجرای کامل بند (ی) تبصره (۲) قانون سال ۱۳۹۴ کل کشور اعلام وصول می شود.

سوال ملی عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در مجلس از وزیر دادگستری در خصوص صدور حکم موقت در محاکم دیوان عدالت اداری به جایی رسیده است که به پرونده ها اعلام وصول می شود.

سوال ملی نادر قاضی پور نماینده ارومیه از وزیر راه و شهرسازی در خصوص علل بی برنامه گی در بخش حمل و نقل ریلی اعلام وصول می شود.

سوال ملی ۱۴ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در خصوص اجرایی کردن قراردادهای جدید نفتی علیرغم عدم اصلاح ایرادات اصلی در الگوی پیشنهادی و تضاد آن با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اعلام وصول می شود.

سوال ملی حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس از وزیر کشور در خصوص علت حضور و سکونت صدها هزار اتباع بیگانه بر خلاف قوانین و ضوابط در کشور اعلام وصول می شود.

سوال ملی نادر قاضی پور نماینده ارومیه از وزیر دادگستری در خصوص وارد آمدن زیان به سرمایه های مردمی به علت ورود غیرکارشناسی استانداری و دادگستری خراسان رضوی در پرونده شرکت پدیده اعلام وصول می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا