فرماندار فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

احتمال قطعی گاز در برخی از مناطق فریدونکنار می‌رود/تاکنون خسارتی در فریدونکنار گزارش نشده است

بصیر، حسین منفردی در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز در خصوص بارش برف و خسارت‌های احتمالی اظهار کرد: شهرستان فریدونکنار در زمینه برق و آب دچار مشکل نیست و شهروندان از این بابت نگران نباشند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه استان مازندران دچار افت فشار گاز است گفت: بنابر اعلام اداره کل گاز مازندران مبنی بر اینکه واحدهایی که از ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ مصرف گاز آن‌ها است باید قطع شود که بیمارستان و یکی از کارخانه‌های فریدونکنار از جمله این واحدها بودند که با صحبت‌های انجام شده از قطع گاز بیمارستان جلوگیری شد.

فرماندار فریدونکنارخاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دچار افت فشار گاز هستیم دستور تعطیلی مدارس را دادیم تا کمی از مصرف گاز جلوگیری شود و همچنین برای اینکه از قطع شدن گاز واحدهای مسکونی جلوگیری شود به کارخانه‌های شالیکوبی اطلاع رسانی شد که گاز این واحدها قطع می‌شود.

منفردی تصریح کرد: بنابر گزارش‌های رسیده گاز برخی از واحدهای مسکونی شهرستان‌های استان مازندران قطع شده است و با توجه به اینکه شاید این اتفاق در فریدونکنار رخ دهد بزودی جلسه‌ی ستاد مدیریت بحران در این شهرستان با حضور تمامی مدیران ادارات تشکیل می‌شود و با همفکری امیدواریم که بتوانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم.

وی در پایان گفت: هیچ گزارشی ار خسارت در این شهرستان ارسال نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا