یک نماینده مجلس: آقای روحانی وضعیت اقتصادی مردم مایه شرمساری است نه لغو سخنرانی مطهری

بصیرنیوز،

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه رئیس‌جمهور به وزرای کشور و دادگستری درباره پیگیری لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، اظهار کرد: کشور با مشکلاتی از جمله بیکاری، رکود و تورم روبرو است که از رئیس جمهور انتظار داریم برای رفع این مشکلات هم با وزرا نامه نگاری کند.

وی با طرح این سؤال که چرا دولت برای حل مشکلات معیشتی و فشار اقتصادی مردم وزرا را خطاب قرار نمی‌دهد، گفت: انتظار نداشتیم رئیس‌جمهور موقعیتش را تا این حد تنزل دهد و ایشان برنامه‌هایش به‌نحوی تنظیم شده که انتخابات را دنبال می‌کند نه رسیدگی به مشکلات کشور.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه تا کنون سخنرانی متعددی لغو شده و هیچ پیگیری از سوی رئیس جمهور در این باره صورت نگرفته است ، تصریح کرد: برای یک سخنرانی که لغو شده ۲ وزیر را خطاب قرار دادند، در حالی که بسیاری از سخنرانی‌ها در کشور لغو می‌شود و منحصر به علی مطهری نیست.

نقوی حسینی با اشاره به صحبتهای رئیس جمهور که گفته بودن لغو سخنرانی علی مطهری مایه شرمساری است، خاطر نشان کرد: آنچه که مایه شرمساری است بیکاری جوانان، رکود تورم در کشور است.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه دولت نباید برای کشور حاشیه نسازد تصریح کرد: بنده نیز در چند سال گذشته در مواردی سخنرانی‌های که داشته‌ام لغو شده است اما حاشیه‌سازی در این‌باره نداشته ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا