مرگ تلخ مادر و دختر بر اثر گازگرفتگی

بصیرنیوز، ساعت ۲۱ و ۵۳ دقیقه پنجشنبه ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد در تماس با قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان گازگرفتگی منجر به مرگ مادر و دختری در یکی از محله‌های نازی‌آباد قرار دادند.

در پی این تماس، بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره آگاهی و بررسی صحنه جرم در محل حادثه حاضر و با اجساد زنی ۴۲ ساله و دختر ۱۶ ساله او مواجه شدند.

کارشناسان آتش‌نشانی نیز با بررسی خانه نظر دادند که محل نصب لوله بخاری و آبگرمکن دیواری ایمنی لازم را نداشته و به همین دلیل گاز نشت کرد ه و باعث مسمومیت و مرگ این مادر و دختر – که به حمام خانه رفته بودند – شده است.

در ادامه ماموران به تحقیق از پدر بزرگ خانواده پرداختند که وی به بازپرس مدیرروستا گفت: دخترم بیمار و زمین‌گیر شده بود و بدرستی نمی‌توانست کارهایش را انجام دهد و دخترش به کارهای او رسیدگی می‌کرد. ما هم تا آنجا که می‌توانستیم به دخترمان کمک می‌کردیم.

امشب هرچه با تلفن همراه دخترم و خانه‌شان تماس گرفتم، کسی پاسخگو نبود و سابقه نداشت آنها این موقع خانه نباشند. این دل‌نگرانی‌ها باعث شد شبانه راهی خانه دخترم شوم. اما چند بار زنگ زدم و کسی پاسخگو نبود . به خانه‌اشان آمده و پس از شکستن در ، با جسدشان روبرو شدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا