فرانچسکو توتی خیال بازنشستگی ندارد

بصیرنیوز، قرارداد فرانچسکو توتی با این تیم تا پایان فصل جاری به پایان  می رسد. با این حال او پیشنهاد داده است یک سال دیگر بتواند فوتبال بازی کند زیرا در شرایط خوبی به سر می برد.

فرانچسکو توتی درباره شرایط خود برای ادامه فوتبال گفت: هیچ چیز در فوتبال قطعی نیست. این چیزی است که در طول این همه سال فوتبال بازی کردن فهمیدم. وقتی می دانم شرایط خوبی برای ادامه فوتبال بازی کردن دارم، چرا توقف کنم؟ فصل گذشته حس می کردم تمام شدم و دیگر توان بازی کردن ندارم ولی الان شرایط خیلی خوبی دارم. به همین خاطر دوست دارم باز هم بازی کنم.

او در ادامه درباره فعالیت های خود بعد از بازنشستگی گفت: به طور قطع پس از بازنشستگی نیز در فوتبال باقی خواهم ماند. توافقی با باشگاه دارم که این امکان را می دهد که به طور کامل ارتباطم با فوتبال قطع نشود. به لحظه خداحافظی نزدیک می شوم ولی هنوز هم بر روی کار و ماموریتم متمرکز هستم. تا آخرین لحظه ای که بازی کنم به پیراهن رم افتخار خواهم کرد.

اسطوره جالوروسی در سپتامبر گذشته، ۴۰ ساله شد. توتی در این فصل هم مهره‌ای تاثیرگذار بوده و بهترین گلساز رمی‌هاست. بسیاری انتظار دارند که او در پایان فصل جاری بازنشسته شود اما او از انجام چنین کاری مطمئن نیست.

توتی سال گذشته  فصل خوبی را با رم سپری نکرد. البته جالوروسی توانست با کسب رتبه سوم به سهمیه لیگ قهرمانان دست پیدا کند اما به علت مشکلاتی که در اواخر فصل با لوچانو اسپالتی داشت، بیشتر مقاطع سال را روی نیمکت گذراند. او در این فصل نیز چندان در ترکیب اسپالتی مورد استفاده قرار نگرفت و در خیلی از دیدارها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد. او در ۶ دیدار خود در این فصل برای رم توانسته است ۲ گل به ثمر برساند.

توتی از سال ۱۹۹۳ در رم بازی می کند و در سال ۲۰۰۰ موفق شد با این فاتح سری A شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا