فرمانده حوزه بسیج اصناف در دیدار با امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

ترویج مبانی اقتصاد مقاومتی در بازار فریدونکنار

بصیرنیوز، ابوالقاسم فرجی در دیدار با امام جمعه فریدونکنار به مناسبت هفته بسیج، در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: ۵۷ شهید از شهدای شهرستان فریدونکنار متعلق به جامعه اصناف است و این امر نشان از بصیرت و تدین بازاریان و اصناف در دوران دفاع مقدس تا امروز دارد.

وی با بیان اینکه حوزه بسیج اصناف تا امروز ۱۰ یادواره شهدا برگزار کرده است، تصریح کرد: برگزاری مراسم زیارت عاشورا پنجشنبه‌های هر هفته، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در ولادت‌ها و شهادت‌ها، برپایی جشن نیمه شعبان و سیزده رجب، برگزاری رژه موتوری، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از اساتید و معلمان بسیجی، نشست‌های بصیرتی، اقتصاد مقاومتی و فقه بازار اسلامی بخشی از برنامه‌های صورت گرفته از سوی حوزه بسیج اصناف است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف فریدونکنار با اشاره به اینکه به کمک بسیجیان این حوزه، نماز جماعت را در بازار برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن و حضور در کمیسیون نظارت بر اصناف بخش دیگری از فعالیت‌های ما در این حوزه است.

فرجی با بیان اینکه امروز حضور در جبهه اقتصادی بسیار دارای اهمیت است، گفت: بسیجیان بازاری فریدونکناری تلاش می‌کنند با ترویج مبانی اقتصاد مقاومتی آن را به یک فرهنگ تبدیل کنند و در این زمینه هر محل کسب یک کارخانه محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا