مدیرمسئول بصیرنیوز:

برخی مسئولان داخلی اقدام به دشمنی آشکار با بسیج کرده‌اند/ امروز اقتدار و گستردگی بسیج در فضای مجازی چشمگیر است

بصیرنیوز، سیداحمد حسینی در جمع اعضای تحریریه بصیرنیوز، اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و پول‌های صهیونیستی و سعودی امروز شبکه گسترده اطلاعاتی و سایبری را در فضای مجازی به راه انداخته و به وسیله آن در حال تداوم جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه دشمن ماهیت اسلام‌ستیزی خود را از ابتدای انقلاب تا امروز به شیوه‌های مختلف نشان داده است، تصریح کرد: در آغاز انقلاب با راه‌اندازی جنگ سخت و امروز با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال تسلیم این نظام مقدس است.

مدیرمسئول بصیرنیوز با اشاره به اینکه در این میان همواره بسیج کارآمدی خود را در تمامی عرصه‌ها به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: اقتدار بسیج امروز به گونه‌ای است که دشمنان این نظام با آن به صورت علنی مخالفت و دشمنی می‌کنند و متاسفانه برخی از مسئولان نیز در داخل به دنبال تحقق این امر هستند.

حسینی با بیان اینکه امروز دشمن داخلی و خارجی به دنبال ایجاد یک گروه در کشور در مقابل بسیج است، گفت: بسیجیان همواره نشان داده‌اند که در سخت‌ترین شرایط در میدان قرار دارند و از هیچ مشکلی هراس ندارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز اقتدار بسیج بسیار گسترده و جدیدترین این اقتدار در زمینه فضای مجازی و سایبری است، اظهار کرد: بسیج در فضای مجازی با کمترین امکانات و تمام محدودیت‌های داخلی و خارجی رشد بسیار مناسبی داشته و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

مدیرمسئول بصیرنیوز با بیان اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی نهایت بهره را ببریم، تاکید کرد: به دنبال تعامل با بسیجیان در مباحث مربوط به فضای مجازی هستیم و برای تحقق این امر در ابتدا اعضای تحریریه خود را از بسیجیان این شهرستان تکمیل می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا