افتخاری دیگر برای شهرستان فریدونکنار:

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار در لیست ۱۰ پژوهش‌سرای برتر کشور قرار گرفت

بصیر، سید عظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز از کسب رتبه‌ی نخست استان توسط پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار خبر داد و گفت: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار با اختلاف امتیاز بسیار زیاد به‌عنوان پژوهش‌سرای برتر استان انتخاب شد.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با فعالیت‌های خلاقانه و کسب افتخارات بزرگی که پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار در طول سال گذشته در زمینه های مختلف کسب کرده، به‌عنوان یکی از ۱۰ پژوهش‌سرای برتر کشور نیز انتخاب شده است.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار امسال برای دومین سال متوالی توانست در بین ۳۰ پژوهش‌سرای استان مازندران رتبه‌ی نخست را کسب کند.
اسماعیل‌زاده افزود: در سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ نیز طی سه سال متوالی، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار بین ۱۰ پژوهشسرای برتر کشوری انتخاب شده بود.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ای که به منظور تجلیل از برگزیدگان پژوهش در آموزش و پرورش کشور از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ آذر در مجموعه آموزشی و فرهنگی آدینه تهران برگزار می‌شود از مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار نیز تجلیل می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در پایان گفت: از تلاشهای حمزه‌علی شیرپور، مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار قدردانی می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا