بازداشت چند داعشی در کمد!

بصیرنیوز،نیروهای پیشمرگۀ کُرد حین پاک‌سازی مناطق آزادشده در شمال موصل، شماری از تروریست‌های داعش را که در کمدی در یک خانه پنهان شده بودند، دستگیر کردند.

گزارش‌ها حاکی است تروریست‌ها برای فرار از دست مبارزان عراقی به انحاء مختلف خود را پنهان می‌کنند و حتی به کمدها و پستوی خانه‌ها پناه می‌برند.

تازه‌ترین خبرها از پیشروی نیروهای عراقی در موصل و هلاکت شمار بیشتری از تروریست‌های داعشی حکایت دارد.

شاکر جودت، فرمانده پلیس فدرال عراق گفت تک‌تیراندازهای پلیس، ۹ داعشی را در اطراف روستای ام المصائد به هلاکت رسانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، نیروهای ارتش و طرفدار دولت عراق همچنین یک انبار تله‌های انفجاری، کمربندهای انتحاری و موشک‌های مختلف را در غرب منطقۀ حمام‌العلیل کشف کردند.

نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) نیز روستاهای بوثه شرقی و صالحیه را در محور جنوب غربی موصل به‌طور کامل آزاد و از وجود داعش پاک‌سازی کردند.

خبرگزاری الفرات نیوز عراق نیز گزارش داد نیروهای مردمی همچنین ۲۳۰۰ خانواده را، که از سوی داعش در غرب موصل گروگان گرفته شده بودند، آزاد کردند.

عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخواندۀ گروه تروریستی داعش از تاریخ ۲۶ مهر آغاز شده است. به گفتۀ مقام‌های عراقی، نیروهای دولتی این کشور حدود هزار تروریست را کشته‌اند.

ده‌ها هزار نفر از نیروهای ارتش و پلیس عراق با همراهی نیروهای بسیج مردمی و پیشمرگه‎های کُرد از جهت‎های مختلف به سمت موصل در حال پیشروی هستند و به گفتۀ ناظران، موفقیت‎ نیروهای عراقی فراتر از حد انتظار بوده‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا