رویای لیورپولی شدن سردار بر باد رفت؟!

بصیرنیوز، وقتی خبرنگار ای اس پی ان از یورگن کلوب درباره احتمال جذب مهاجمان جوان جدید مثل سردار آزمون برای تیمش پرسید، آن هم در شرایطی که کوتینیو آسیب دیده و اقلا چند هفته ای نمی تواند برای تیمش بازی کند و مهمتر اینکه دو سه مهاجم دیگر تیم هم در ژانویه دور از لیورپول هستند، کلوب نگاهی کرد و گفت: «این بازیکنانی که گفتید را زیر نظر داریم اما تا زمانی که یاران جوان خودم نتوانند، نیازهای مان را برطرف کنند، بازیکنی نمی گیرم.»

او در همان شب یک پدیده جدید رو کرده بود. بن وودبورن ۱۷ ساله، درحالی که تنها ۴۵ روز از جشن تولد ۱۷ سالگی اش گذشته توانست رکورد مایکل اوون افسانه ای را در بندر لیورپول بشکند و جوانترین گلزن تاریخ این تیم شود. او حالا حدودا ۱۰۰ روز رکورد جوانترین گلزن تیم را کاهش داده است و همه انتظار دارند، او ستاره جدید لیورپولی ها شود. بازیکنی که یک استعداد ناب است. بازیکنی که البته کلوب در حرف هایش بعد از بازی به او اشاره کرده و در این باره به خبرنگاران گفته است: «درباره این بچه و استعدادش فقط از یک چیز می ترسم. از شماها.» او می ترسد که توجه زیاد رسانه ها، این پسر بچه کم سن و سال را به حاشیه ببرد و از پیشرفت دورش کند. به همین دلیل هم هست که گفته: «فقط لطف کنید چیزی درباره او ننویسید.»

این پسر کم سن و سال و درخشش ناگهانی اش، خیال لیورپولی ها را برای خط حمله می تواند راحت کند و اینگونه احتمالا شانس رفتن سردار به تیم انگلیسی کمرنگ تر از قبل می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا