توقف فوتبالی‌ها و پیروزی پرگل فوتسالیست‌های فریدونکناری در لیگ کشور و استان

بصیر، از سری رقابت‌های لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور تیم فوتبال فرابرتر باز هم به نتیجه مساوی رضایت داد و در خانه در برابر تیم قدرتمند ماشین‌سازی تبریز متوقف شد.
این دیدار که در استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار برگزار شد فرابرتری‌ها با وجود موقعیت‌های خوب گلزنی نتوانستد دروازه ماشین‌سازی را بگشایند و این دیدار در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
فرابرتر با این تساوی پس از انجام ۶ دیدار با ۶ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی گروه شمال قرار گرفت.
همچنین تیم خوب نوجوانان دانش فریدونکنار نیز در روزی که می‌توانست با نتیجه دو رقمی برنده بازی باشد در برابر شهرداری نوشهر به نتیجه تساوی رضایت داد تا چشم به بازی‌های آینده بدوزد.
نوجوانان دانش که برای چهارمین سال پیاپی در لیگ برتر نوجوانان کشور حاضر هستند امسال حال و روز خوبی ندارند و دو تساوی و یک پیروزی از هفت دیدار خود به دست آوردند.
امیرحسین حاجیان مدافع پیش‌تاخته دانش در این دیدار تک گل این تیم را به ثمر رساند اما در دقیقه ۶۵ این تیم نوشهری بود که توانست بازی را به تساوی بکشاند.
به گزارش بصیرنیوز، تیم فوتسال شهدای کاردگرمحله نیز در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال استان مازندران با نتیجه پرگل از سد حریف خود دریای سلمانشهر گذشت.
این دیدار که در استادیوم اختصاصی شهدای کاردگرمحله در روستای ازباران فریدونکنار برگزار شد با نتیجه ۷ بر ۴ به سود میزبان به پایان رسید.
شهدای کاردگرمحله با تجربه قهرمانی جام رمضان فریدونکنار پا به عرصه این رقابت‌ها گذاشت و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بزرگسالان کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا