کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

با تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها به وطنی‌های آمریکایی تبریک می‌گوئیم/ لزوم برخرود قاطع مسئولان با این نقض آشکار برجام

بصیر، سیدرحمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، خاطرنشان کرد: شب گذشته سنا بار دیگر و برای ۱۰ سال تحریم را تمدید کرد و با نقض برجام آخرین ضربه خود را بر پیکره بی‌جان این تعهد بین‌المللی وارد آورد.
وی با بیان اینکه رهبری بارها بر عدم خوشبینی به غرب به ویژه آمریکائی‌ها تاکید کردند اما گوش شنوائی نبود، تصریح کرد: مسئولانی که با بی‌تدبیری آب خوردن مردم را به برجام گره زده بودن امروز باید پاسخگوی احساسات به بازی گرفته شده مردم باشند.
این کارشناس ارشد سیاسی با اشاره به اینکه مسئولان داخلی کشور ایران را پیش از برجام به کشوری ذلیل تبدیل کرده بودند که تنها با برجام مشکلات آن برطرف می‌شود، گفت: دشمن از این نوع سخنان مسئولان ما استفاده کرد و نهایت بهره را برد.
میرزازاده با بیان اینکه تا وقتی که به دستان آهنین دشمن چشم بدوزیم نتیجه‌ای برای تحقق منافع ملی خود به دست نمی‌آوریم، اظهار کرد: مسئولان باید با این نقض آشکار برجام به طور قاطع برخورد کنند و در این امر دیپلماسی ذلت خنده را کنار بگذارند و کمی نشان دهند که خون ایرانی در رگ‌هایشان دارند.
وی با اشاره به اینکه باید به وطنی‌های آمریکایی برای این موضوع تبریک گفت، اظهار کرد: مهم‌ترین و بهترین پاسخ به دشمن، رجوع به توانایی‌ها و تولیدهای داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا