رازگشایی از رفت و برگشت علی کریمی به بابل!

بصیرنیوز، علی کریمی که در ابتدای فصل از حضور در کنار خونه به خونه بابل جدا شده بود ، بعد از نتایج ناموفق این تیم پرهزینه ، دوباره به بابل برگشت. او در ابتدای فصل و درحالی که مشاور عالی باشگاه بود ، زمانی که جواد حسن زاده ، مالک سرمایه دار باشگاه و البته مالک فروشگاه های زنجیره ای «خونه به خونه» تصمیم گرفت و علیرضا مرزبان را برای هدایت تیمش برگزید ، تصمیم گرفت به تهران برگردد و ارتباطش با این تیم بابلی را قطع کند. کریمی در آن زمان اصرار داشت برای باشگاه نیاز به یک مدیرفنی با تجربه است. او امیر حاج رضایی را به بابلی ها پیشنهاد داده بود و می خواست حاج رضایی در کنار کادرفنی باشد. این خواسته اش را نپذیرفتند و علی کریمی هم کسی نیست که نه بشنود و برای همین قید حضور مشورتی در بابل را هم زد و برگشت.

علی که در ماه های گذشته رسما وارد چرخه مربیگری شده و یک دوره مربیگری سطح پایین را هم گذرانده است ، بعد از ناکامی مطلق مرزبان در اداره خونه به خونه ، به عنوان مدیرفنی و با اختیار تام به بابل برگشته است.
تیمی که از همه تیم های لیگ یکی بیشتر هزینه کرده و قطعا یکی از ۵ تیم پرهزینه لیگ در کل مقاطع فوتبال ایران بوده و تنه به تنه ۵ تیم پرهزینه لیگ برتر می زند ، حالا بدتر از تیم هایی نتیجه گرفته که رسما بی پول در لیگ یک شرکت کرده اند. نگاهی به لیست بازیکنان تیم خونه به هونه نشان می دهد این تیم اقلا ۱۰ میلیاردی ، چرا حالا بحران زده لقب گرفته است و به مرزبان برای کار در این تیم ، فقط دو هفته دیگر فرصت داده اند. دو مسابقه با ملوان صدرنشین در بابل و با خیبر خرم آباد در خرم آباد.
حالا کریمی یکی از مسئولیت هایش اول از همه جمع کردن حاشیه های تیم و البته احتمالا تعیین سرمربی بعدی است. کسی که شاید یکی از هم بازی های مورد علاقه خودش باشد. کسی که در آلمان تا عالی ترین درجه مربیگری هم پیش رفته و البته همیشه یکی از مثلث سه گانه علی-مهدی- وحید بوده است. آنها که متهمند در جام جهانی ۲۰۰۶ ، در چشم بزرگتر تیم نگاه کردند و به او پاس ندادند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا