خودزنی به سبک طراح غیرواقعی ترین خبر سالهای اخیر /مولاوردی : مساله امروز معیشت نیست، دروغ است

بصیرنیوز، مولاوردی که از شفافیت سازی های معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان و مسئول بسیج جامعه زنان به ستوه آمده است با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود از شکایت و پیگرد قانونی این معاونت از یکی از خبرگزاری ها، معاون شورای فرهنگی و اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبر داد.
خانم معاون که به شدت از این روشنگری ها خشمگین شده است در ادامه آورده است: به بیانی دیگر و بر این اساس به جرات می توان گفت مساله امروز جامعه، نه بحران معیشت و اقتصاد، بلکه بحران اخلاق است و عدم صداقت و دروغگويی بنیان نهادهای اساسی جامعه از خانواده تا ساختارهای اجتماعی را نشانه رفته است! در هر حال گویا خانم معاون فراموش کرده که چندی پیش با طرح ادعای غیرواقعی در خصوص اعدام همه مردان یک روستا تریبون ضد انقلاب شد و تبعات ادعای وی تا همین امروز هم سوژه داغ محافل ضد جمهوری اسلامی است.
علی ای حال یکی از حاشیه سازترین معاونان دولت تدبیر و امید از زمان سکانداری روحانی، شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده بود که از همان ابتدای سال اظهاراتش در محافل نیمه خصوصی و خبری، برای دولت دردسرهای زیادی به وجود آورد و حتی در برهه ای نه تنها این اظهارات خوارک خبری ضد انقلاب و معاندین شد بلکه همین ادعای مولاوردی با حمایت رسانه های معاند و ضد نظام همراه شد تا جایی که به یکی از مهمترین سوژه های خبری دشمنان ایران تبدیل و بر پایه آن گزارش های متعددی مبنی بر عدم رعایت حقوق بشر در ایران منتشر شد.
در حالی مولاوردی بحران مبتلابه این روزهای جامعه را بحران اخلاق و عدم صداقت و دروغگويی می داند که خودش در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر بدون ارائه اسناد و مدارکی مدعی شده بود که روستایی در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که همه مردان آن اعدام شده اند، این ادعای مولاوردی از سوی همه مقامات سیستان و بلوچستان تکذیب شد و خانم معاون هیچگاه حاضر نشد نام این روستا را بیان کند و در این مورد نیز رسانه ها را متهم به حاشیه سازی برای وی کرد!
فی الواقع و در حالی معاون رئیس جمهور این روزها بیرق صداقت و اخلاق را به دست گرفته که مدت هاست مردم سیستان و بلوچستان خواهان پاسخگویی مولاوردی در خصوص ادعای غیر واقعیش هستند.
گفتنی است برخلاف واکنش گسترده مردم و اعلام جرم دادگستری سیستان و بلوچستان به ادعای معاون رییس جمهوری، مولاوردی هیچگاه این ادعای خود را تکذیب نکرد، وی چندی پیش و در گفتگویی تلویزیونی در پاسخ به اینکه چرا این اظهارات خود را تکذیب نمی کند گفته بود: «وقتی من گزارش آن عضو شورای شهر را شنیده بودم، بگویم اتفاقی نیفتاده است و سرپوش بگذارم بر مسائلی که در جامعه اتفاق می افتد!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا