جراحی سنگین وزن ترین زن جهان در هند +عکس

بصیرنیوز، این زن به نام ” ایمان احمد عبد العاطی “، ۳۶ ساله است. وی با یک فروند هواپیمای اجاره ای به بمبئی فرستاده می شود تا در آنجا با همکاری پزشکی به نام مفضل لاکداوالا، جراح متخصص چاقی، عمل شود.

به گزارش بی بی سی، سفارت هند در قاهره پیش از این به دلیل ناتوانی این زن از مسافرت به هند، صدور روادید برای وی را رد کرده بود. اما پس از آنکه این پزشک یادداشتی در این باره به وزارت خارجه این کشور نوشت، شرایط فرق کرد.
پس از آن وزیر امور خارجه این کشور که خود در آن زمان برای عملیات پیوند کلیه در بیمارستان حضور داشت به سرعت پاسخ مساعد داد.
خانواده ایمان می گویند این زن از ۲۵ سال پیش از خانه بیرون نرفته است. وی هم اکنون ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد.
سنگین وزن ترین زن جهان
اگر چیزهایی که درباره این زن گفته شده درست باشد، او سنگین وزن ترین زن جهان است. پیش از وی نام “بالین پاتر”، از امریکا با ۲۹۲ کیلوگرم وزن به عنوان چاقترین زن جهان در سال ۲۰۱۰ در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده بود.
دکتر لاکدوالا، که پیش از این وزن یک وزیر هندی را با عمل جراحی پایین اورده بود، به بی بی سی گفت که با توجه به پرونده پزشکی ایمان، انتظار می رود وزن او حداقل ۴۵۰ کیلو گرم باشد.
خانواده ایمان می گویند وی زمان تولد ۵ کیلوگرم بود و شواهد جسمی و حالت های او در آن زمان نشان می دادند که به اختلال “فیلاریاز لنفاوی” مبتلا شده است. به گفته دکتر لاكدوالا در این نوع از اختلال یکی از اعضای یا کل بدن به طور غیر طبیعی رشد کرده و بزرگ و بزرگتر می شود.
وی افزود: “خانواده این دختر گفتند وقتی که وی به سن ۱۱ سالگی رسید وزنش به طور تصاعدی رو به افزایش نهاد. سپس به رختخواب افتاد و دیگر نتوانست از خانه بیرون برود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا