مقانلو: مدال‌آوران‌مان را در اختیار نداشتیم

بصیرنیوز،بیژن مقانلو در مورد حذف دو نماینده کشورمان در اولین روز از مسابقات فینال گرندپری ۲۰۱۶ در باکو عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، اردوها را کمی دیر شروع کردیم و شاید همین موضوع بر روند نتیجه گیری نفرات تاثیرگذار بود. بیشتر مدال‌های ما را در وزن ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی گرفته‌اند که در این دوره آنها را در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: مسعود حجی‌زواره حدود یک سال به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و بعد از رهایی از مصدومیت این اولین مسابقه‌ای بود که به روی شیاپ‌چانگ رفت. او در اثر یک غفلت مبارزه را واگذار کرد. هادی‌پور نیز تکواندوکار جوانی است و حریفش در این دوره از مسابقات دارای مدال جهانی و المپیک بود. او نیز اگر می‌خواهد موفق باشد باید در مسیر درست حرکت کند تا بتواند از غفلت حریف برای رسیدن به پیروزی استفاده کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: امیدوارم در روزهای آتی و در مسابقات جام جهانی بتوانیم نتیجه مطلوبی بگیریم تا دل مردم را شاد کنیم. به هر صورت مسابقات فینال گرندپری ۲۰۱۶ میدانی است که بهترین‌های دنیا در آن مبارزه می‌کنند و رسیدن به مدال در این میدان واقعا سخت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا