جزئیات واگذاری ۴۰ هزار واحد مسکن مهر به مددجویان امداد

بصیرنیوز، پرویز فتاح با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال خانه دار کردن تمامی مددجویان تحت پوشش است افزود: مذاکراتی در این مورد با دستگاه‌های مرتبط انجام شده اما باید منابع مالی درست هدایت شود تا بتوانیم به اهداف برسیم.

وی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر ناتمام و واگذاری آن به مددجویان امداد تاکید کرد: ما این موضوع را به دولت اعلام کرده ایم تا بخشی از مسکن مهر فاقد متقاضی که روی دست دولت مانده را برای تکمیل به کمیته امداد واگذار کند زیرا نه اراده ای برای تکمیل آنها در دولت وجود دارد و نه دولت بودجه ای برای این منظور در اختیار دارد.

رئیس کمیته امداد به نبود متقاضی برای ۴۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام اشاره کرد و گفت: پیشنهاد دادیم همه این واحدها را به ما محول کنند به کمیته امداد با پذیرش این مسئولیت، واحدها را تکمیل و به افراد تحت پوشش واگذار کند.

فتاح در مورد روند قانونی اجرای این طرح افزود: تاکنون در دولت و مجلس مخالفتی با این طرح نشده است اما اجرای آن نیاز به پیش بینی‌های قانونی دارد. طرح مسکن مهر براساس قانون مصوب انجام شده و برای واگذاری آن به امداد باید قانون مورد نیاز به تصویب برسد.

وی اضافه کرد: باید لایحه ای در دولت تهیه و به مجلس ارائه شود تا روند قانونی طی شود.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: بیشتر این واحدهای مسکونی در حاشیه شهرهای بزرگ یا در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند که امیدواریم با انجام مراحل قانونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا