کمک مالی باشگاه بارسلونا به تیم چاپه‌کوئنسه

بصیرنیوز،باشگاه چاپه‌کوئنسه پیشنهاد بازی دوستانه برابر بارسلونا در جام خوان گامپر سال ۲۰۱۷ را پذیرفت و به این ترتیب تابستان سال آینده در ورزشگاه نیوکمپ میهمان آبی‌و‌اناری‌ها خواهد بود.

ایوان توتزو، رئیس موقت باشگاه چاپه‌کوئنسه در این خصوص گفت: برای ما باعث خوشحالی فراوان است که در جام خوان گامپر بازی کنیم و از باشگاه بارسلونا به خاطر دعوت از ما برای حضور در این بازی قدردانی می‌کنیم. برای ما سفر به اروپا برای انجام این بازی مایه افتخار است.

در همین حال نشریه فولیا داسائوپائولو اعلام کرده است که باشگاه چاپه کوئنسه با حضور در جام خوان گامپر از بارسایی‌ها ۲۵۰ هزار یورو به عنوان کمک مالی دریافت خواهد کرد.

پیلینو داوی دنس، مدیر اجرایی باشگاه چاپه کوئنسه در این خصوص گفت: باشگاه بارسلونا هزینه سفر و همچنین تمام هزینه‌های مربوط به حضور و اقامت ما برای انجام این بازی را خواهد پرداخت. باشگاه بارسلونا برای ما مانند برادری است که وقتی به او نیاز داریم به کمک‌مان می‌‌آید.

در سانحه سقوط هواپیمای حامل اعضای تیم فوتبال چاپه کوئنسه که دو هفته پیش در نزدیکی پایتخت کلمبیا رخ داد، تمامی بازیکنان این تیم (به جز سه نفر) و اعضای کادر فنی و تعدادی خبرنگار که مجموعاً ۷۶ نفر بودند، جان خود را از دست دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا