مورینیو و بطری خطر

بصیرنیوز،سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد یک بار دیگر به دلیل رفتار ناشایست از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس محروم و جریمه مالی شد. او در جریان دیدار منچستریونایتد و وستهام که منجر به اخراجش از روی نیمکت شد، از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت ۱۶۰۰۰ پوند جریمه نقدی محکوم شد. این مربی پرتغالی در این دیدار به بطری آب لگد زد که از چشم داور دور نماند و باعث محرومیت او از کنار زمین شد.

در طول این فصل، این سومین باری است که مورینیو بابت رفتار ناشایست خود جریمه و محروم می شود. بار اول مقابل لیورپول به پرداخت ۵۰ هزار پوند محکوم شد، بار دوم بابت اخراج در دیدار مقابل برنلی ۸۰۰۰ پوند جریمه و  یک جلسه نیز محروم شد.

در گزارش داور چهارم این دیدار آمده است: پرتاب این بطری آب از سوی مورینیو به سمت تماشاگران می توانست افراد حاضر در ورزشگاه را با خطر جدی روبرو کند و حتی جان تماشاگران را نیز به خطر بیندازد. با توجه به نزدیکی تماشاگران در فوتبال انگللیس با خط کناری زمین، این بطری می توانست به سر یک تماشاگر برخورد کند و او را با خطر روبرو کند و به همین خاطر مورینیو باید با جریمه بیشتری روبرو شود.

در گزارش آنتونی تیلور داور انگلیسی آمده است: مورینیو خیلی بی محابا بطری را به سمت تماشاگران شوت کرد و نمی دانست عاقبت کاری که انجام می دهد چیست. با این حال این بطری به تماشاگران برخورد نکرد ولی همین حرکت نیز می توانست خطر جدی برای مورینیو و تماشاگران حاضر در ورزشگاه ایجاد کند.

منچستریونایتد باید یکشنبه در لیگ برتر برابر وست برومویچ آلبیون دیدار کند. این دیدار در خانه وست بروم برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا