حجت‌الاسلام طلابیان:

انقلابی ماندن مسئولان موجب پایداری انقلاب/تداوم شعار مرگ بر آمریکا ادامه راه شهید است

بصیر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان در سیزدهمین یادواره شهدای روستای کوچک‌بیشه‌محله فریدونکنار اظهار کرد: در حال حاضر نسل جدیدی برای شهدا مراسم برپا می‌کنند که در زمان دفاع مقدس حضور نداشته‌اند و این جای بسی خوشحالی دارد و لازم است که از آن‌ها قدردانی شود.
وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامی‌داشت شهدا برای بازماندگان جبهه و جنگ و کسانی که در حال زندگی هستند مفید است و باید از این مراسمات نورانیت و معنویت شهدا را دریافت کنیم.
امام جمعه سابق شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه لازم است که همه ما پیرو سیره پیامبر باشیم، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی پیامبر اسلام دشمن ستیزی است و البته قبل از اینکه دشمن ستیز باشیم باید دشمنان را بشناسیم.
طلابیان با بیان اینکه افکار یزید و معاویه همچنان در دنیا پابرجا است گفت: باید افکار یزید زمانه خود را بشناسیم و اگر این شناخت کامل شد می‌توان با آن جنگید.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن به دنبال نفوذ در باورها است افزود: دشمنان جمهوری اسلامی با منحرف ساختن باورها و اعتقادات جوانان به دنبال نفوذ در کشور و آسیب رساندن به ارزش‌های اسلامی هستند.
امام جمعه سابق شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: در حالی که خداوند متعال در قرآن میفرمایند” پيامبر خدا و یارانش نسبت به دشمنان سخت‌گير و با همديگر مهربانند” اما دشمن با ترفندهای مختلف کاری کرده است که ما نسبت به همدگیر سخت‌گیر شدیم و با دشمنان با ملاطفت برخورد می‌کنیم.
طلابیان با اشاره به اینکه لازمه موفقیت و پیروزی بر دشمنان وصل بودن به خدا است، تصریح کرد: انقلاب‌های متعددی در دنیا رخ داده است اما آن انقلابی که ماندگار شد انقلاب اسلامی ایران است چراکه انقلابیون این کشور وصل به خدا بودند.
وی با بیان اینکه مبارز بودن و انقلابی ماندن زمان نمیشناسد، گفت: برای اینکه انقلاب همیشه پایدار بماند لازم است که مسئولان آن دچار انحراف نشوند و برای همیشه انقلابی بمانند.
امام جمعه سابق شهرستان بابلسر اظهار کرد: جنگ سخت تمام شد و رزمنگان ما توانستند پیروز آن باشند اما هم‌اکنون جنگ نرم است و دشمنان با ابزارهای جدید و پیچیده در حال جنگیدن هستند.
طلابیان با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ایران بر ۴ پایه استوار است خاطرنشان کرد: اسلام، رهبری، وحدت و انسجام مردم و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی از اساسی‌ترین پایه‌هایی است که دشمنان این کشور هم‌اکنون با ابزارهای جنگ نرم به دنبال آسیب رساندن به آن هستند.
وی افزود: هجوم به ایمان مردم، خدشه دار کردن امنیت ملی و از بین بردن یاد امام خمینی(ره) ۳ عاملی است که دشمنان کشور ایران برای رسیدن به اهداف خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.
امام جمعه سابق شهرستان بابلسر در پایان تصریح کرد: یکی از شعارهای اصلی ما در زمان دفاع مقدس و تشییع شهدا این بود که “برادر شهیدم راهت ادامه دارد” و ادامه راه شهدا یقینا دشمن ستیزی و تداوم شعار مرگ بر آمریکا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا