هشدارهای ترسناک سال ۲۰۱۷

بصیرنیوز، روزنامه های جهانی پیش بینی های “نوستراداموس”، فیزیک دان، فیلسوف و ستاره شناس فرانسوی درباره سال ۲۰۱۷ را تحت عنوان “هشدارهای ترسناک” منتشر کردند.

“نوستراداموس” در سال ۱۵۰۳ به دنیا آمد. وی پیش بینی کرد دنیا در سال ۳۷۹۷ پایان می یابد. از مشهورترین پیش بینی های وی می توان به حمله به سازمان تجارت جهانی در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، ساخت بمب اتمی، خبر از ناپلئون بناپارت، ادولف هیتلر و پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد.

“نوستراداموس” کتاب های بسیاری از خود به جا گذاشت که برخی از پیش گویان برای پیش بینی اتفاقات سال بعد از آن استفاده می کنند. سال ۲۰۱۶ سرشار از اتفاقات و شکست های سیاسی بود و پیش بینی می شود سال ۲۰۱۷ نیز با گرمایش جهانی، افزایش دمای زمین و کمبود آب همراه باشد که تهدیدی بزرگ به شمار می آید.

وی پیش بینی کرد؛ چین گام های سریع تری برای ایجاد آرامش اقتصادی در جهان بردارد که تاثیر طولانی مدت آن قابل مشاهده است.

با افزایش بیکاری و بدهی، ایتالیا با مشکلات بسیاری روبرو می شود و تشنج اقتصادی و مشکلات بانکداری در این کشور به اوج می رسد.

با انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، آمریکا  به کشوری درمانده و بی کفایت تبدیل می شود.
در آمریکای لاتین، دولت به دور از سیاست های چپ گرایانه حرکت می کند و راه را برای بروز تشنج های احتمالی فراهم می کند.

همچنین جنگ های شیمیائی در جهان اتفاق می افتد و “کیم جونگ اون” رهبر کره برای نخستین بار از سلاح هسته ای استفاده می کند و خطرناک ترین سیاستمدار می شود. همچنین انتظار می رود وی برکنار شود و پناهنده روسیه شود.

“نوستراداموس” انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را نقطه تحول در تاریخ فرانسه دانست و گفت: در سال ۲۰۱۷ مردم بسیاری به فضا سفر می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا