سرمربی تیم طرح و توسعه الوند قزوین در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

تیم قزوین شرایط مناسبی را ندارد/احتمال عضویت بازیکنان فریدونکناری در تیم لیگ برتری

بصیر،  محمد باغبان صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در حاشیه بازی تیم‌های شهدای مدافع حرم فریدونکنار و طرح و توسعه الوند قزوین با اشاره به اینکه تیم فریدونکنار نشان داد که در فوتسال می‌تواند موفق باشد، اظهار کرد: تیم فریدونکنار بسیار جوان و منسجم و با تاکتیک‌های دقیق حمله می‌کرد و در حال حاضر تیممان به دلیل مشکلاتی که در باشگاه‌مان به وجود آمد بازیکنان تعدادش کاهش پیدا کرد و با ۹ بازیکن وارد بازی دوستانه شد.
وی افزود: امیدواریم نفرات حرفه‌ای را برای تیممان جذب و بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.
سرمربی تیم طرح و توسعه الوند قزوین با بیان اینکه از مسئولان هیئت فریدونکنار تشکر می‌کنیم که اجازه حضور در زمین و امکانات اینجا را دادند، تصریح کرد: تیممان با برنامه وارد مسابقات نشد و این نشان دهنده‌ی دست نیافتن به نتایج مناسب است.
باغبان صالحی یادآور شد: تیم طرح و توسعه الوند قزوین با تعویض پنج مربی در پنج بازی که به ازای هر بازی یک سرمربی بود وضعیت خوبی ندارد و در نوع خود قابل توجه است.
وی افزود: حضور این تیم در لیگ برتر در شرایط مساعدی نبود و باید در مرحله نخست از لیگ یک شروع به کار می‌کرد که ناخواسته وارد لیگ برتر شد.
سرمربی تیم طرح و توسعه الوند قزوین با اشاره به اینکه امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده امسال بتوانیم این تیم را در جایگاه خود حفظ کنیم، گفت: در روز گذشته شناختی از بازکنان حریف نداشتیم و هدفمان شناخت نفرات تستی است و نیز بیشتر مد نظرمان انتخاب افراد برتر بود و شاید از تیم فریدونکنار هم با توجه به تکنیک‌های و مهارت‌هایشان افرادی را انتخاب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا