سرپرست فرمانداری فریدونکنار مطرح کرد

لزوم توجه به بازی‌های سیاسی حاکم بر دنیای امروز

بصیر، حسین منفردی سرپرست فرمانداری فریدونکنار نیز در گردهمایی روز وحدت حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه پردیسان با اشاره به اینکه جامعه بشری برای پیشرفت باید علم، تحقیق و پژوهش را در سر لوحه کار خود قرار دهد تا جامعه پیشرفت کند، اظهار کرد: تولید علم در جامعه از دو مرکز حوزویان و دانشگاهیان است و باید در ابعاد و شکل‌های مختلف برای پیشرفت جامعه به آنها نگاه کرد.
وی با بیان اینکه تنها نظامی که در دنیا مدعی است که در کنار سیاست می‌توانیم ادیان خود را حفظ کنیم و در راستای اهداف ائمه اطهار قدم برداریم جمهری اسلامی ایران است، افزود: این ادعای بسیار بزرگی است و برای اثبات این ادعا باید کار پژوهش و تحقیق انجام شود و باید به دنیا از نظر علمی ثابت کنیم که می‌توانیم خلاق باشیم.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار یادآور شد: اگر در شرایط حساس امروز، بازی‌های سیاسی حاکم بر دنیا را متوجه نشوید دچار چالش می‌شوید.
منفردی با اشاره به اینکه باید میان حوزویان و دانشگاهیان وحدت ایجاد شود، افزود: برای ایجاد وحدت نیاز به کسانی است که بتوانند زبان دانشگاه و حوزویان را در ابعاد مختلف متوجه شود.
وی تصریح کرد: در حوزه و دانشگاه کسانی باید روی کار قرار گیرند که خواسته‌ها، نیازها، نگرش دانشگاهیان و هم حوزویان را درک کنند.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار گفت: باید میان علوم تجربی و علوم انسانی پیوند برقرار و تا میان این دو قلمرو پیشرفت حاصل شود.
منفردی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه علوم انسانی به شدت به وحدت میان حوزویان و دانشگاهیان نیاز دارد، گفت: اگر بتوانیم در این زمینه موفق شویم، می‌توانیم برای هر جای دنیا الگوی دینی باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا