علت موج هجمه های تبلیغاتی علیه ایران چیست؟

“نور” و “کلمه” در عزای تکفیری‌های تروریست/ وارونه‌نمایی واقعیت حلب در رسانه‌های حامی تروریست‌ها

بصیر، با آزادی حلب که ضربه سختی برای غرب و متحدان منطقه ای و بین المللی بود، موجی از تبلیغات علیه نیروهای مقاومت و به ویژه ایران به راه افتاده است.

رسانه‌های وهابی و حامی تروریسم در منطقه و غرب تلاش دارند با ایجاد فضای روانی و جهت دهی به افکار عمومی از قدرت اثرگذاری ارتش و نیروهای مردمی سوریه در مقابله با تروریست‌ها بکاهند و اینگونه القا کنند ایران و محور مقاومت عامل ویرانی‌ها در سوریه هستند.
در این بین رسانه های وهابی نور و کلمه تمام تلاش خود را به کار بسته اند و با پخش اخبار و برنامه‌های جهت‌دار ضمن پوشش شکست گسترده تروریست‌های تکفیری سعی دارند به مظلوم‌نمایی برای این آدم‌کش‌های بین‌المللی بپردازد! وهابی ها و حامیان آن گمان می‌کردند که تروریست‌ها با یاری غرب و اسرائیل به زودی به کل سوریه دست می‌یابند اما پیروزی راهبردی ارتش سوریه در حلب خواب حامیان تروریست ها را این روزها آشفته کرده است.
علی ای حال شبکه هایی تلویزیونی ” نور” و “کلمه” که به منظور اختلاف افکـنی و تحریـک برادران اهـل سنت به نفع فرقه ی منحرف وهابیت و در نهایت سیاست نخ نمای “تفرقه بینداز و حکومت کن” و با حمایت مالی رژیم سعودی و محوریت اطلاعاتی اتاق فکر آمریکایی – انگلیسی سر پا هستند، بصورت ۲۴ ساعته با انتشار گزارش‌ها و تصاویر کذب تلاش می کنند تا این گونه وانمود کنند ارتش سوریه و متحدانش در شرق حلب مرتکب قتل‌عام و جنایات غیرانسانی شده‌ است.
در حالی اکثر صاحب نظران منطقه ای پیروزی ارتش سوریه در حلب را زمینه آزادسازی تمام سوریه می دانند و ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از آزادسازی حلب خود را برای پیشروی در شهرهای ادلب، الباب و غوطه شرقی آماده می‌کنند که حامیان تکفیرها در سوریه و دشمنان مردم این کشور با توسل به تصاویر قدیمی زنان و کودکان سعی در تخریب وجهه ارتش ملی سوریه و جنایتکار جلوه دادن آن نسبت به مردم سوریه هستند تا در اقدامی پیش‌دستانه با تحریک افکار عمومی غرب علیه سوریه مانع تکرار سرنوشت حلب در دیگر شهرهای تحت اشغال تروریست ها شوند.
اما در این بین آنچه عیان است اینکه محوری آمریکا، عبری و عربی که شکست در حلب برای آنها سخت است با تبلیغات منفی و ایجاد جنگ روانی ایران و روسیه را مسئول اصلی ویرانی‌های برجای مانده در حلب معرفی کنند و برای جلوگیری از یکسره شدن کار تروریست‌ها در شهرهای دیگر سوریه هجمه تبلیغاتی علیه دولت سوریه و محور مقاومت را تشدید کرده‌اند.
در هر حال گویا جان مسلمان در یمن، فلسطین ، عراق ، کشمیر و میانمار برای این رسانه ها ارزشی ندارند و فقط حلب که مجمع تروریست‌های جهان شده بود این روزها برای آنها اهمیت پیدا کرده است.
گفتنی است شهر حلب پس از ۴ سال اشغال توسط تروریست‌ها به دست نیروهای مقاومت پس گرفته شد.
دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا