امام جمعه فریدونکنار مطرح کرد

لزوم حرکت بسیجیان ورزشکار برای الگوسازی در جامعه

بصیر، حجت‌الاسلام جلالی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای کانون بسیج ورزشکاران فریدونکنار ضمن تبریک هفته وحدت و ایام میلاد حضرت رسول و جعفر صادق گفت: بسیج یعنی آماده و آمادگی داشتن برای خدمت به همنوعان و شهر و همه ارگان‌هایی که احتیاج دارند.
وی افزود: بسیج در همه زمینه ها فعال و آماده است و در ورزش باید فرهنگ دینی و اسلامی را حفظ کرد.
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه حرکت بسیجیان خصوصاً ورزشکاران باید در زمینه الگوسازی باشد و حدود رعایت شود و خانم‌ها باید شئونات را رعایت کنند، تصریح کرد: باید برای برگزای ورزش در میان بانوان باید حریم‌ها حفظ شود و عزت افراد در مسیر اسلامی بودن است.
جلالی یادآور شد: کسانی که به عنوان مدافع حرم اعزام شدند به دنبال منافع مالی نبودند بلکه انگیزه دیگر و ماورایی دیگری در این زمینه دخیل بود.
وی با اشاره به اینکه کسانی که خالصانه خود را فدا می‌کنند برای حفظ اسلام است، گفت: نباید کاری کنیم که اسلام را زیر سوال ببریم هر کسی در جایگاه و موقعیت خود مسئول است.
امام جمعه فریدونکنار افزود: هر چند به جبهه‌ها نرفتیم اما حداقل حریم‌ها را رعایت کنیم اگر این کار را کنیم پیش خدا محبوب می‌شویم و یاری خدا موجب می‌شود که دین خدا احیا شود.
جلالی تصریح کرد: اگر حجاب را رعایت کنیم خداوند به یاریمان خواهد آمد و خداوند به وعده هایش خلف وعده نمی‌کند.
وی با بیان اینکه رضایت پروردگار و اولیای الهی مقدم است بر افرادی که مرزهای اسلامی را نمی‌خواهند رعایت کنند، گفت: در میان بسیجیان و جوانان افراد مستعد در زمینه ورزشی فراوان هستند و می‌توانند در این زمینه فعال باشند و موفقیت این افراد بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا