یک میلیون دلار برای عکس انداختن با ترامپ

بصیرنیوز،یک مؤسسه غیر انتفاعی جدید که در تگزاس تأسیس شده است و مدیریت آن را «اریک ترامپ» و «دونالد ترامپ جونیور» — دو پسر ارشد ترامپ – بر عهده دارند، در ازای دریافت ۱ میلیون دلار و پرداخت این پول به بنیاد‌های خیریه نامشخص، امکان صحبت و عکس انداختن با رئیس جمهور منتخب آمریکا را پس از مراسم تحلیف فراهم می‌کند. این اطلاعات به وسیله مؤسسه «Center for Public Integrity» منتشر شده است.

ماهیت و نام افرادی که برای ملاقات با ترامپ زیر بار پرداخت این هزینه می‌روند نیز منتشر نخواهد شد. پرداخت‌کنندگان این مبلغ می‌توانند شنبه دوم بهمن – فردای مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا –در جلسه‌ای با حضور ترامپ و ۱۶ میهمان دیگر حضور یابند و با وی عکس یادگاری بیندازند. آن‌ها همچنین می‌توانند در یک برنامه چند روزه شکار و ماهیگیری با شرکت پسران ترامپ حضور یابند و یا بلیت شرکت در سایر مراسم مرتبط با آغاز فعالیت ترامپ را دریافت کنند.

به گزارش العالم، بنیاد غیر انتفاعی موسوم به «روز نخست» که ۶ روز پیش تأسیس شده و پسران ارشد ترامپ مدیریت آن را بر عهده دارند، این مراسم را ترتیب داده است. دو مدیر دیگر این بنیاد نیز از دوستان نزدیک پسران ترامپ هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا