نباید با رفتار زشت بازیکن ملی در زمین برخورد شود؟

بصیرنیوز،فرزاد کوهیان پس از شکست مقابل نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال و اتفاقات رخ داده در این مسابقه اظهار داشت: یکی از قانون‌های خوبی که امسال تصویب شد این بود که اگر بازیکن یا مربی اعتراض کند جریمه نقدی شود؛ خودم هم خیلی موافق این قانون بودم اما اینکه وقتی بازیکن ما هنگام پرتاب با فحاشی یار حریف روبرو می‌شود نمی‌دانم آنجا داوران باید چه تصمیمی بگیرند.

وی ادامه داد: اینکه در زمین بسکتبال بدترین رفتارها انجام شود و عکس‌العملی از سوی داور نداشته باشد را معنی‌اش را نمی‌دانم. آیا باید من به عنوان مربی از بیرون به بازیکنم بگویم که فحاشی نکنند؟ خدا را شکر داوران ما به دو زبان تسلط دارند و همه حرف‌ها را متوجه می‌شوند. آیا نباید با رفتارهای زشتی که بازیکنی که خودش را ملی می‌داند، برخورد شود؟ مگر قرار نیست در یک فضای منصفانه و اخلاق مدارانه بازی کنیم؟

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مورد اینکه تیمش در این مسابقه توپ‌های زیادی را از دست داد، گفت: در مقاطعی از بازی عملکردمان افت و خیز و نوسان داشت و ریتم بازی از دست دادیم. تجربه‌ای که بازیکنان حریف داشتند به کمک‌شان آمد و توانستند بازی را اداره کنند.

کوهیان در مورد صحنه‌ای که در ۴ ثانیه آخر بازی اتفاق افتاد، گفت: بازیکن حریف یار خارجی ما را با خطا متوقف کرد اما داور خطا اعلام نکرد. فکر می‌کنم داور به خاطر شرایط سخت مسابقه در ثانیه‌های پایانی سوت نزد که همین موضوع به ضرر ما تمام شد.

وی در مورد اینکه چرا پرینس بازیکن خارجی‌شان شوت‌های کمتری می‌زد، عنوان کرد: فشار بازی روی او زیاد بود. چالش‌های بدنی با او در زمین خیلی زیاد بود و اینها باعث می‌شود بازیکن کمتر به سمت شوت زدن برود.

دانشگاه آزاد در هفته هشتم لیگ برتر در بسکتبال با نتیجه ۶۸ بر ۶۶ مغلوب نفت آبادان شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا