رئیس اداره مخابرات فریدونکنار خبر داد

۲۹ هزار تلفن در شهرستان فریدونکنار فعال است/ ۴ سایت همراه اول در فریدونکنار ۴G می‌شوند

بصیر، محمدعلی لاغری‌فیروزجائی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به مراکز مخابراتی موحود در فریدونکنار اظهار کرد: در حال حاضر یک مرکز شهری و ۷ مرکز روستائی در این شهرستان وجود دارد و خدمات مخابراتی از ابتدای بندر تا ابتدای سرخرود است و همچنین روستاهای طوله سرا، کاردگرمحله، ازبارن، نوائی‌محله، سوته، فرم و شهدای کریم‌کلا هم دارای مراکز مخابراتی هستند.
وی با بیان اینکه ۷ هزار تلفن در روستا و ۲۲ هزار تلفن شهری در فریدونکنار فعال هستند خاطرنشان کرد: با ورود تکنولوژی‌های جدید سیم‌کشی‌های زیرساختی به سمت فیبر می‌رود و مشترکان می‌توانند خرابی‌های خود را از طریق شماره تلفن ۲۰۱۱۷ اعلام کنند.
رئیس اداره مخابرات فریدونکنار تصریح کرد: با توجه به اینکه مازندران رطوبتی است سیم‌ها زود از بین می‌رود و مشترکان از این بابت ناراحت می‌شوند و گاهی اوقات خرابی‌ها طولانی می‌شود که تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان آن را برطرف کنیم.

لاغری‌فیروزجائی گفت: ضریب نفوذ افرادی که در فریدونکنار از ای دی اس ال تلفن خانگی استفاده می‌کنند حدود ۴۰ درصد است که در استان در رتبه های بالایی قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه با فعالیت‌های بیشتر در فریدونکنار تلاش می‌کنیم تا مشترکان کمترین مشکلات را متحمل شوند، خاطرنشان کرد: فاصله ابتدا تا انتهای شبکه ما ۴ کیلومتر در این شهرستان است و تلاش می‌کنیم تا با تبدیل به فیبرنوری از درصد مشکلات کاسته شود.

رئیس اداره مخابرات فریدونکنار تصریح کرد: اپراتور همراه اول فریدونکنار به طور کامل با فیبر و تری جی وصل است و ۴ سایت تا پایان این ماه ۴ جی (فور جی) می‌شود.
لاغری فیروزجائی افزود: فریدونکنار از نخستین شهرستان‌هایی بود که در تمامی سایت‌های این شهر دارای تری جی  است.
وی اظهار کرد: اداره مخابرات فریدونکنار از لحاظ نیروی فنی دچار کمبود است اما همین تعداد نیروها تلاش‌گر هستند.
رئیس اداره مخابرات فریدونکنار با اشاره به اینکه خدمات تلفن ثابت در شهر و برخی از روستاها را به دفاتر پیشخوان واگذار کردیم گفت: از دریافت قبوض تا ثبت‌نام
توزیع قبوض به طور کامل به اداره پست واگذار شد.
رئیس اداره مخابرات فریدونکنار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو نیروی اداره پست از این اداره رفتند اداره مخابرات دو نیروی خود را به اداره پست داد که خوشبختانه به خوبی در آن اداره مشغول به فعالیت هستند و اگر مشکلی از طرف این نیروها باشد زیر ۵ درصد است که پیگیری می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.
لاغری فیروزجایی گفت: بهترین روش برای پرداخت قبوض، سامانه ۲۰۰۰ است که هم از موبایل و هم از همراه اول می‌توانید این کار صورت بگیرد.
وی در پایان تصریح کرد: طرح ویژه یاقوت با ۱۰۰ ساعت مکالمه رایگان درون استانی و با ۱۰۰ گیگ اینترنت با هزینه یکصد هزار تومان از طرح‌های خوبی است که اداره مخابرات ارائه می‌کند و از کاربرانی که اطلاعات شناسنامه‌ای آن‌ها مشکل دارد خواهشمندیم پس از فراخوان برای ویرایش آن اقدام کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا