رسول خطيبي برابر فولاد روز خوبي نداشت و در اهواز شکست خورد

بصیر، خطیبی در این بازی اخراج شد و در اعتراض به عملکرد لک او را تعویض کرد. سرمربی تراکتور در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود:

جو استادیوم من را گرفت

ما شروع خوبی داشتیم دقایق اول هم به گل رسیدیم و در ادامه گل خوردیم. متاسفانه هرچه زحمت می کشیم متاسفانه با اشتباه فردی به خصوص دروازه بان به نتیجه نمی رسیم. در مورد داوری هم باید بگویم که ما کلا ۵ خطا کردیم. جو استادیوم من را گرفت و گفتم توپ را زد که داور من را اخراج کرد.

مثل دایی همه چیز را رو می کنم

بعد از هفته هشتم موجی در تبریز به راه افتاد و باید گروهی تشکیل یدهیم و مثل پارسال که آقای دایی صحبت کرد و تخلفات مشخص شد. ما هم در آخر فصل گروهی تشکیل می دهیم و واقعیت ها را می گوییم که چرا از هفته هشتم این موج علیه ما راه افتاده است؟

فکری به حال دروازه بان می کنیم

حامد لک ۳ ماه از قراردادش مانده و سرباز است و به همین خاطر شاید بی انگیزه است وابتدای فصل هم مشکل دروازه بانی داشتیم.باید فکری به حال دروازه بان کنیم.

سعداوی اسم من را آورد

دیشب من خواب بودم که به من زنگ زدند که مربی فولاد در برنامه نود این حرف را زدند. این رسم فوتبال و فرهنگ نیست و آقای سعداوی اسم من را آوردند که جو را خراب کنند ولی من آنقدر مرد بودند که نگفتم از فولاد به آل نعمه زنگ زدند. من به جان مادرم عبدالله زاده را نمی شناسم.

ثابت کردم به عبدالله زاده زنگ نزدم

فولاد خوزستان تیمی نیست که با جو خراب کردن پیروز شود. من هم می توانستم بگویم که بازیکن ما را می خواهند. خود آل نعمه گفته من را فولاد می خواهد و اجازه بدهید من بروم. من قول دادم از فولاد بازیکن نگیرم و وقتی شب بازی این آقا این کار را در برنامه نود کرد جو راه انداخت. من ثابت کرم به عبدالله زاده زنگ نزدم.من خلاف نکردم و بازیکن فولاد خلافق کرده و سرباز شده به من چه ربطی دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا