9 دی؛ تقابل حق و باطل/ قسمت دوم

دشمنان ایران به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند/لزوم حضور حماسی در راهپیمایی ۹ دی

بصیر، محمدحسن سیفیایی کارشناس مسائل سیاسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص اتفاقات سال ۸۸ اظهار کرد: جریان فتنه سال ۸۸ جریانی برای براندازی نظام بود و از آنجایی که مردم همیشه در صحنه هستند منتظر موقعیت مناسبی بودند تا برای حمایت از رهبری به پا خیزند و با موقعیت شناسی خود برای حمایت از اسلام وارد خیابان‌ها شده و آن حماسه عظیم را ایجاد کردند.
وی افزود: آنان به همه فتنه‌گران ثابت کردند که مردم همیشه برای حمایت از انقلاب در صحنه هستند.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه چنین جریان‌هایی از اوایل انقلاب تا کنون همچنان وجود داشت، تصریح کرد: این جریانات چیز جدیدی نیست و دشمنان همچنان به فکر براندازی هستند و باید هوشیار باشیم و همچنان عناصر انقلابی را زیر نظر داشتند و این دعوای احمدی‌نژاد و کروبی نبود بلکه آنان اصل نظام را زیر نظر قرار داده بودند.
سیفیایی گفت: اگر احمدی‌نژاد کمی از تندروی‌هایش کاهش می‌داد آنان جرأت چنین اقداماتی را به خود نمی‌دادند.
وی افزود: در برجام نیز حقانیت سخنان آقا اثبات شد که آنها مورد اعتماد نیستند و مشخص شد که رهبری در تیزبنی خود آینده را به درستی پیش‌بینی کرد و آنها از اساس با ایران دشمن هستند و هیچ وقت هم روی خوش نشان نمی‌دهند و ۹ دی امسال باید با توجه به عملکرد آمریکا و نقض برجام پرشورتر برگزار شود.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این ظاهر سازی مقطعی است و آنان با اساس اندیشه‌های امام مخالف هستند و تغییر رئیس‌ جمهور هم موجب نمی‌شود تا آمریکا روی خوش به ایران نشان دهد.
سیفیایی گفت: دشمنان به دنبال آن هستند که مسلمانان از اصول خود دست بردارند و تا هنگامی که مسلمانان پایبند به ارزش‌های اسلامی خود باشند دشمن به تفرقه‌افکنی می‌پردازد.
وی، یادآور شد: ملت باید متوجه باشند که با خنده‌های دشمن شاد نشوند چراکه آنان قسم‌خورده هستند و نرمششان برای ضربه زدن به ملت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا