سید جلال چه توصیه‌ای به انصاری کرد؟

بصیرنیوز، سیدجلال حسینی درباره برتری روز گذشته پرسپولیس مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: بعد از شکست بدی که مقابل ذوب آهن داشتیم از هواداران دعوت کردیم تا برای یک برد خوب به ورزشگاه بیایند آنها هم دعوت را پذیرفتند و خدا را شکر که توانستیم خوشحالشان کنیم. در هفته ای که گذشت خیلی خوب تمرین کردیم. تا ناراحتی هواداران از باخت مقابل ذوب آهن را به دست فراموشی بسپاریم. از ثانیه یک جنگیدن را آغاز کردیم و گلی که در دقایق اولیه به ثمر رساندیم به ما خیلی کمک کرد.

به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند

وی درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل عنوان کرد: ما دنبال این مسائل نیستیم. از چند هفته قبل هم که صدرنشین بودیم گفتم باید بازی به بازی پیش برویم و حالا هم که قهرمان نیم فصل شدیم همان را تکرار می کنم. به قهرمان نیم فصل نه کاپی می دهند و نه جایزه ای. الان باید مهم ترین هدف ما این باشد که بعد از دو سه روز استراحت خودمان را برای اولین بازی نیم فصل دوم مقابل سایپا آماده کنیم. قهرمان پایان فصل مشخص می شود و ما هم باید تا لحظه آخر بجنگیم.

کاش عالیشاه هم در زمین بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دادن بازوبند کاپیتانی به احمد نوراللهی قبل از بازی دیروز تصریح کرد: احمد هم به عنوان یک بازیکن از نظر فنی خیلی بالاست و هم از نظر شخصیتی احترام خاصی برای او قائلم تصمیم گرفتم با دادن بازوبند کاپیتانی به او مثل یک کاپیتان با او رفتار کنیم. مطمئنم او هم مثل یک کاپیتان به پرسپولیس برمی گردد. نوراللهی هم دیروز نشان دادکه کاملا توانایی کاپیتانی پرسپولیس را دارد. متاسفانه امید عالیشاه به دلیل مصدومیت در زمین نبود اما مطمئن باشید اگر او هم می توانست بازی کند بازوبند را به او هم می دادم تا خداحافظ موقتی عالیشاه نیز باشکوه باشد. امید هم برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و امیدوارم خیلی زود به تیم خودش برگردد.

نوراللهی احساساتی شده بود

وی درباره اشکهای احمد نوراللهی در هنگام تعویض بیان داشت: به هر حال احمد بازیکن جوانی است و کمی هم احساساتی شد. نوراللهی عاشقانه هواداران را دوست دارد و هواداران پرسپولیس نیز علاقه زیادی به این بازیکن نشان داده اند. من فقط می توانم بگویم که تیم ما به امسال نوراللهی و عالیشاه احتیاج داشت و شاید خودشان هم به خاطر اینکه مجبور بودند جدا شوند حس خوبی نداشتند.

شدیدا به امید و احمد نیاز داریم

حسینی در ادامه درباره اظهارات طاهری و همچنین انتقاد برخی از هواداران از پیوستن نوراللهی و عالیشاه به تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من به این موضوع ورود نمی کنم و بار دیگر این موضوع را این مسئله را می گویم که شدیدا در ادامه فصل به نوراللهی و عالیشاه احتیاج داشتیم. آنها می توانستند با شروع لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک زیادی کنند و امیدوارم که جای خالی شان احساس نشود. همه بازیکنان پرسپولیس از جدایی این دو بازیکن ناراحت هستند و امیدوارم که جایگزین های خوبی برای آنها پیدا شود.

بهترین پرسپولیس تاریخ؟

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه از تیم فعلی از سوی برخی کارشناسان به عنوان بهترین پرسپولیس تاریخ نام برده می شود اظهار داشت: بارها گفته ام که خیلی نباید توجه مان را به این مسائل جلب کنیم. مهم این است که همین روند را ادامه دهیم و تیمی که همه از آن تعریف می کنند ثبات داشته باشد. ما به دنبال آمارها نیستیم. بازی در پرسپولیس شرایط خاصی دارد و در هر مقطعی ممکن است ضربه ای به تیم وارد شود. شاید ما یکی از بهترین بازی های خود را مقابل ذوب آهن انجام دادیم اما دیدید که نتیجه نگرفتیم. فشار زیادی روی بازیکنان است که باید از پس آن بربیاییم. امیدوارم بازیکنان برای نیم فصل دوم بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند.

به انصاری گفتم پیشنهادات بهتر برایت می آید

حسینی در رابطه با پیشنهاد باشگاه چینی برای محمد انصاری که گفته می شد تمرکز این بازیکن را برهم زده عنوان کرد:از این دست پیشنهادات در طول سال برای خیلی از بازیکنان می آید محمد هم بازیکن با اخلاق و سطح بالایی است.آنطور که خودش به من گفت پیشنهاد این باشگاه چینی از نظر مالی بسیار خوب است و راه یابی او به لیگ های خارج از ایران می تواند برایش تاثیرگذار باشد. انصاری با من مشورت کرد و من هم به او گفتم که اگر تمرکزش را به هم نزند و انگیزه اش را بیشتر کند قطعا پیشنهادات بهتر از این هم برای او می آید. امیدوارم این جوان آینده درخشانی داشته باشد.

برانکو بهتر از همه تصمیم می گیرد

وی در خصوص شایعات فراوان پیرامون جذب بازیکنان جدید برای حضور در پرسپولیس گفت: خیلی خودم را درگیر این مسائل نمی کنم. برانکو بهتر از همه می داند که در چه پستی نیاز به بازیکن دارد. مطمئنم او با هماهنگی باشگاه برای نیم فصل دوم برنامه ریزی مناسبی خواهد داشت.

اردوی امارات به تیم ملی کمک می کند

مدافع تیم ملی فوتبال درباره برنامه اردویی این تیم در تعطیلات نیم فصل و احتمال سفر به امارات خاطرنشان کرد: من خبر خاصی از تیم ملی ندارم اما همین را بگویم که برگزاری اردو در هر مقطعی می تواند به تیم ملی کمک کند. با توجه به نگاه مثبتی که در فدراسیون به وجود آمده مطمئنم تاج و ساکت با هماهنگی کی روش بهترین ها را برای تیم ملی فراهم می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا