تیموریان: به سقوط فکر هم نمی‌کنیم

بصیرنیوز،آندرانیک تیموریان با اشاره به شرایط خود و تیمش در آستانه دیدار برابر سایپا در آخرین بازى نیم فصل نخست گفت: براى جدال با سایپا کاملا آماده ایم و با تمرینات خوبى که طى روزهاى گذشته زیر نظر کادر فنى انجام داده ایم ، شانس بالایی براى کسب سه امتیاز داریم و تلاش مى کنیم با شکست سایپا ، نیم فصل را با پیروزى به پایان برسانیم.

کاپیتان تیم ملى فوتبال ایران و ماشین سازى تبریز در ادامه با تأکید بر این که بازیکنان به لحاظ روحى و روانى در وضعیت مطلوبى قرار گرفته اند افزود: برخلاف برخى اظهار نظرها و نگرانى هاى موجود در خصوص احتمال سقوط ماشین سازى در پایان فصل ، باید عنوان کنم که هیچ یک از بازیکنان و مربیان حتى یک درصد هم به سقوط این تیم فکر نمى کنیم و عزممان را براى جبران نتایج بد قبلى و بالا کشیدن تیم در جدول رده بندى جزم کرده ایم و هواداران مطمئن باشند این اتفاق به زودى خواهد افتاد.
تیموریان در بخش دیگرى از سخنان خود مصدومیت هاى مکرر بازیکنان ، برخى اشتباهات داورى و بدشانسى ها را از جمله دلایل عدم کسب نتایج مطلوب ماشین سازى در نیم فصل نخست ارزیابى و تصریح کرد: خوشبختانه با اضافه شدن بازیکنان مصدوم به تیم ، تیممان کامل تر شده و در ادامه لیگ با تدابیر و برنامه ریزى هایی که از سوى کادر فنى و مدیریت باشگاه در نظر گرفته خواهد شد ، ماشین سازى به روزهاى خوب خود بازخواهد گشت.
وى در عین حال با اشاره به دیدار پیش روى سبزقباهاى تبریز برابر سایپا در هفته پایانى نیم فصل اول خاطرنشان کرد: بازى فردا مقابل سایپا از اهمیت بالایی به لحاظ شرایط جدولى براى ما دارد و ما براى بازگشت به روزهاى خوبمان ناگزیر از پیروزى در این بازى هستیم.
تیموریان در خاتمه از آمادگى خود براى این بازى خبر داد و افزود: تمام تلاشم را براى حضورى موثر در این بازى به کار خواهم گرفت.
منبع: سایت باشگاه ماشین سازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا