فرماتده سپاه فریدونکنار:

در خط ولایت نبودن موجب اشتباه برجام شد/ضربه‌زدن به رهبری و تحریف نظام سناریوی جدید منافقان داخلی

بصیر، خیرالله باقرزاده عصر امروز (شنبه) در جمع فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری “هم‌اکنون در جهاد کبیر هستیم” اظهار کرد: دشمن شناسی، حرکت با اخلاص و پایداری بر اصول نظام انقلاب اسلامی از معیارهایی است که لازم است در جهاد کبیر در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه عدم تردید در مقابل دشمنان، تلاش حداکثری برای رفع مشکلات و حفظ روحیه انقلابی و ترویج گفتمان مقاومت و پایداری از دیگر مولفه‌های لازم در جهاد کبیر است گفت: دشمنان گام به گام برای از بین بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند و در این راه باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا اینکه در دام دشمنان قرار نگیریم.
فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه مسئولان دولتی به اشتباه خود در پذیرش برجام اعتراف کردند تصریح کرد: در خط ولایت نبودن موجب این اشتباهات می‌شود چراکه رهبری بارها این موضوع را به مسئولان مربوطه گوشزد کرد که آمریکا غیرقابل اعتماد است.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی باید نسبت به اتفاقات پیرامون خود هوشیار باشند چراکه منافقان داخلی در پی آسیب زدن به کشور هستند و هم‌اکنون سناریوی جدید آن‌ها ضربه زدن به رهبری و تحریف نظام است.
باقرزاده با اشاره به اینکه ۴ مولفه لازم است در بین بسیجیان رعایت شود تصریح کرد: ارتقای روحیه انقلابی و ولایت پذیری، مقابله و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم، استفاده از تمامی ظرفیت مساجد و محلات و اثرسنجی در برنامه ها از مواردی است که باید بسیجیان در برنامه‌های خود لحاظ کنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار در پایان گفت: برای اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت ۹ دی باید از همه ظرفیت‌های موجود در پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا