انتقاد کیهان از وضعیت نابه‌سامان فدراسیون ورزشهای رزمی

بصیرنیوز،چندی پیش در جریان جام‌جهانی موی‌تای که به میزبانی روسیه برگزار شد، یکی از ورزشکاران خانم ایران در شرایطی روی سکوی سومی ایستاد که نماینده رژیم اشغالگر قدس در این وزن اول شده بود و ورزشکاری که نماینده کشورمان بود در عکس یادگاری سکوی قهرمانی این وزن حاضر شد.

بعد از انتشار عکس سکوی قهرمانی مسابقات مذکور در رسانه‌ها، مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی با انتشار اطلاعیه‌ای از وقوع این اتفاق عذرخواهی و به این نکته اشاره کردند که با خاطیان اصلی این موضوع برخورد خواهند کرد.
در همین راستا حسین عابدی که به عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی به همراه تیم به روسیه اعزام شده بود از کار برکنار شد، هر چند بسیاری اعتقاد داشتند که دامنه این تغییرات باید خیلی بالاتر از تغییر مدیری میانی در فدراسیون رزمی باشد.
نزدیک به سه هفته از فعل و انفعالات مذکور گذشت تا اینکه اواسط هفته گذشته حسین عابدی به عنوان مدیر لیگ‌های جهانی موی تای انتخاب شد. همین انتخاب کافی بود تا فدراسیون ورزش‌های رزمی در طرفه العینی اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کند و با صدور پیام تبریکی عابدی را به عنوان مدیر کارکشته معرفی کند!
واقعا چگونه می‌شود که یک فرد آن اشتباه بزرگ را انجام دهد و درست سه هفته پس از برکناری «مدیر کارکشته» لقب گیرد؟!
این هم از عجایب ورزش ماست، البته اگر سه هفته قبل وزارت ورزش و جوانان پرقدرت به این پرونده ورود می‌کرد، امروز شاهد شنیدن این القاب نادرست نبودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا