بازگشت شهباززاده و منتظری جدی است؟

بصیرنیوز، بعد از اینکه پژمان منتظری در برنامه ۹۰ اعلام کرد که اگر در ایران بازی کند به استقلال برمی‌گردد و از آن طرف افتخاری بارها از علاقه تیمش به بازگشت شهباززاده خبر داده بود، برخی از رسانه‌ها این دو بازیکن را در لیست خرید آبی‌ها قرار دادند ولی ظاهرا قرار نیست این دو بازیکن به استقلال برگردند.

پژمان منتظری چند روزی است که در تهران به سر می‌برد ولی قراردادی با تیم الاهلی دارد و هرچند که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود ولی یوسف آدم سرمربی تیم الاهلی در آخرین اظهاراتش گفته به منتظری برای ترمیم خط دفاعی تیمش نیاز دارد و از سویی حتی اگر باشگاه الاهلی راضی به جدایی منتظری شود، بعید است استقلالی‌ها توانایی مالی پرداخت رضایت‌نامه این بازیکن را داشته باشند.

همچنین سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال هم شرایطی مشابه دارد. این بازیکن با وجود نیمکت‌نشینی در لیگ ترکیه، چندی یش در مقابل گالاتاسرای به میدان رفت و توانست یک گل به ثمر برساند. از گوشه و کنار شنیده می‌شود که شهباززاده تمایل قلبی برای برگشتن به لیگ  ایران را ندارد و عملا حضور او هم در ایران منتفی است. ضمن اینکه مسئله پول رضایت نامه این بازیکن هم در این میان مطرح است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا