کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

حماسه ۹دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است

بصیر، رحمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، درباره فلسفه ۹ دی، گفت: حماسه نهم دی ماه ۱۳۸۸ و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.
وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد آنان در برابرتمام دنیای آن‌ها می‌ایستند.
کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.
میرزازاده یادآور شد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مایوس و ناامید کرد.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه روز نهم دی ماه روز بیداری و بصیرت طلبی ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده و منفعت طلب است، گفت: نهم دی، روز پیروزی سربازان الهی بر یاران شیطان است و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
وی روز نهم دی را روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی دانست و گقت: مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
میرزازاده، افزود: در روز نهم دی ماه ۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ۱۰ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا