کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

۹دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی

محمد نبی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: ۹ دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.
وی تصریح کرد: در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همان ولایت فقیه است، برمی‌دارند.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.
نبی‌زاده با بیان اینکه ۹دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود، گفت: این روز، عرق شرم امت را در طول تاریخ به خاطر بی‌بصیرتی در ماجرای سقیفه پاک کرد.
وی افزود: از هنگامی که جریان فتنه در روز قدس و ۱۳ آبان سال ۸۸ بر شعار “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” ضربدر کشید و اقدام به سردادن شعارهای انحرافی کرد، تا هتک حرمت بزرگترین مقدسات مردم ایران خیلی طول نکشید.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: فتنه‌گران با هتاکی به امام راحل در ۱۶ آذر قلب ملت ایران را به درد آورد اما وقتی کار به جسارت به خیمه اباعبدالله(ع) و هتاکی به روز مقدس عاشورا کشید، دیگر صبر ملت لبریز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا