رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار مطرح کرد

مهمترین و بزرگترین عاملان قاچاق دست‌فروشان هستند

بصیر، مهدی باقرزاده رئیس اتاق اصناف فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز، با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا هم فضیلت است، اظهار کرد: از ۳۵۰ شهید شهرستان فریدونکنار ۵۷ نفر مربوط به اصناف هستند و وجود سردارانی همچون بصیر و آقا برارنژاد نشان از در صحنه بودن بازاریان است.
وی افزود: برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا باید یادمان‌هایی را به دیگران معرفی کنیم که در این راستا رونمایی از کتاب شهدا خود یادآوری شهدا به دیگران و نیز خودمان و الگو برای بازاریان جوان است.
باقرزاده، تصریح کرد: رونمایی از کتاب شهدا برای الگوسازی و نشان دادن روش زندگی برای نسل آینده بوده و این خود نشانه سرزنده بودن جامعه خواهد بود.
رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار، یادآور شد: در زمینه قاچاق کالا موارد اندکی از طریق واحدهای صنفی انجام می‌شود اما قاچاق از واحدهای مختلف عبور می‌کند تا اینکه به واحد صنفی می‌رسد.
این مسئول، گفت: از مهمترین و بزرگترین عاملان قاچاق دست‌فروشان هستند که در ردیف ساماندهی قرار ندارند.
وی افزود: با توجه به اینکه اداره اتاق اصناف با کمبود بودجه و بازرس مواجه است اما با همین اندک بارزس موجود، بازدیدها از دستفروشان و اصناف آغاز شد.
باقرزاده، تصریح کرد: چند پرونده تعزیراتی برای رفع مشکلات نوشته شد و در حال حاضر این عملیات بازدید اجرا می‌شود.
رئیس اتاق اصناف فریدونکنار با اشاره به دستورالعمل برای ادغام اتحادیه‌ها، گفت: اتحادیه‌‌هایی که تمکن مالی و یا حد نصاب کافی نداشته باشد باید با هم ادغام می‌شدند به طوری که اتحادیه قصابان و رستوران چون به حد کافی نرسیدند این دو اتحادیه در هم ادغام شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا